Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg er mest imponert over er giroverføringen, FY flate for en deilig og presis giring! Hadde ikke forventet at det skulle bli så presist.

Nå snakker vi samme språk

Stabstaget var også som du sa, fenomenalt! Satt på gateslicksa på prøveturen og leita etter noen lange krappe svinger og prøvde meg fram. Merkbart mye bedre grep i dekka nå, kjenner bare hvordan den biter seg fast og tar seg gjennom svingene uten å krenge og uten problem, deilig :) En helt annen følelse enn før å ta svinger i litt fart. Begynner å bli vanskelig å oppføre seg nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget god aks da med 2,93. Hva er utvekslingen på M50 kassa di?

Det er en kasse ifra E34 525i, så da er det vell 1:1 i 5 gir. Klarer ca. 75kmt i 1gir, og 105kmt på 2gir med orginal turtallsperre, så utvekslinga er passelig syns jeg :) Fint at man slipper å gire til 3gir for å teste 0-100kmt.

Før hadde jeg 3.73diff, og klarte ca.200kmt toppfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibe^, jeg har nye oppgraderinger i vinter, bilen er allerede satt inn. Klarer du å holde tritt? ;)

Hva slags gateslick har du forresten?

Allerede?? Hadde håpet å beskue bilen din på våler i september. Hvilke planer da? Under panseret? :) Har planer jeg også :lol:

Har Toyo R888 i dimmen 205/15/50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update

Fått kledd "baksetet" med fillt og hatt det litt gøy med vinylspray slik det blei litt lunere å triveligere inn i kupeen, dempet litt støy også. Er bare å rive det ta igjen om jeg ønsker å fjerne det senere

Tårnstiver bak også montert

Bilde020-2.jpg

Bilde025-1.jpg

Fikk også levert bakluka og luftkanalene i front til lakk idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibe^, jeg har nye oppgraderinger i vinter, bilen er allerede satt inn. Klarer du å holde tritt? ;)

Hva slags gateslick har du forresten?

Allerede?? Hadde håpet å beskue bilen din på våler i september. Hvilke planer da? Under panseret? :) Har planer jeg også :lol:

Har Toyo R888 i dimmen 205/15/50

Det er 50/50 sjanse for at den kan beskues stillestående på Våler : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 50/50 sjanse for at den kan beskues stillestående på Våler : )

Der er bra. Men ikke bane? Hadde vært artig med litt kniving :)

Gleder meg vertfall sinnsykt til å teste rundetider nå med litt nye deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update

Fått kledd "baksetet" med fillt og hatt det litt gøy med vinylspray slik det blei litt lunere å triveligere inn i kupeen, dempet litt støy også. Er bare å rive det ta igjen om jeg ønsker å fjerne det senere

Tårnstiver bak også montert

Bilde020-2.jpg

Bilde025-1.jpg

Fikk også levert bakluka og luftkanalene i front til lakk idag!

Vil anbefale deg å endre festepunkt til selene dine. I monteringsanvisningen til mine 4 punkt seler står det at det skal være maks 15 grader "knekk"

Edit leif stakk innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...