George Constanza Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 dette bli en bra (gammel) NY bil!!!!! nice lurte på hvor mye du he brukt på dette prosjektet til nå, i kroner selfølgelig
ViBe^ Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 so den he våre samme farge so min sin va før dinne me also!såg ikkje gale ut ditta also Janei var ganske nervøs da asfaltmattene gradvis blei fjerna Skal lakkast opp igjen innvendig og i bagasjen når den er gått over med lupe Du burde heller bruke radiator fra e39 eller e38, disse er større , altså høyere slik at den står perfekt på de orginale radistor festene i bunn på e30 også bruker du den festebraketten som du allerede har oppe. Da får du en større radiator som passer perfekt, også har den uttak for thermobryter til el-vifte (det har sikkert den du har nå også men).. e36 328i Radiator er lik alle andre e36 radiatorer forresten.. Takk for tipset! Sjekket delenr og det kan stemme det ja merklig.. fikk med en e36 radiator fra koed og der hang det en lapp som det sto E36 328i Cab 1998mod på og den radiatoren var mye større enn 325i. Måtte ha vært feil merking av koed. dette bli en bra (gammel) NY bil!!!!!nice lurte på hvor mye du he brukt på dette prosjektet til nå, i kroner selfølgelig takker:) mista oversikta
bård Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Det stemmer at den er større, men på den store utgaven der så er ekspansjonstanken separat, blir ryddigere om du tar fra e39/e38 for de har ekspansjonstank på radiatoren..
S. Gunstad Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Et bilde fra terminalen her i Ørsta.. Nå er vertfall lagringsplassen ryddet helt I LOVE YOUR CAR
ViBe^ Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Det stemmer at den er større, men på den store utgaven der så er ekspansjonstanken separat, blir ryddigere om du tar fra e39/e38 for de har ekspansjonstank på radiatoren.. På den radiatoren jeg fikk med m50b25 kittet fra koed er ekspansjonstanken på radiatoren. Grunnen til at jeg ikke bruker den er at den ikke ser spesielt fin ut
ViBe^ Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Skrevet Februar 16, 2007 Måtte vist betale dyrt for å ha en så og si rustfri dørk. Demonterte påfyllingsrør, trykkutjamninstanken og slangene og røra til den og da oppdaget jeg r.u.s.t. Må belage meg på noe sveising fremover jaa. Har nå begynt å kappe litt
speedtouch Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 skjeldent strøkent golv du har og Ta godt vare på pusen din, den e heilt rå!!
HelgePer Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Det første bildet der så kjent ut... Holder på å sveise inn ny plate på akkurat samme sted på min E30. Forøvrig veldig pen E30 du har fått deg. Har fulgt med på denne tråden en stund å må si eg er imponert.
ViBe^ Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 Takker Den plassen der er STANDARD plass for e30 å ruste, er ikke EN e30 jeg har kikket på som ikke har rust der
ViBe^ Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 Tid for en liten oppdatering Fjerna asfalt, løs lakk og overflaterust og smurt på 2 strøk med rustbullet. På kjøkkenet står sommerhjula og venter på sommer, fått seg en skikkelig vask Gulvteppet har jeg rensa to ganger med tepperens og høgtrykk, så nå lukter det godt og fresh. Her henger det på badet til tørk! Større radiator og litt småting
Vidello Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 sjådær ja far;) såg endel bedre ut no! Løyve du noke rustbullet til mej eller må ej bestille en ny burk?
ViBe^ Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 sjådær ja far;) såg endel bedre ut no! Løyve du noke rustbullet til mej eller må ej bestille en ny burk? Ja ta det fullstendi med ro, 1liter holder i lange baner
Vidello Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Hørest bra ut blirkje øydelagd heller om en legge låke på? blir vell ikkje herda då?
Michael Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Bildeler over hele huset....hehe, kan ikke ha dame du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå