ViBe^ Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 Tid for en liten oppdatering her, nærmer seg ferdig nå med rusttaking, har bare igjen å tectylere å sparkle litt, og innvendig blei det lakkert idag, kommer bilder iløpet av de nærmeste dagene når det er helt ferdig, her er vertfall bilder før lakkering og tectylering.
R.E.H Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 så jææævli strøken denne bilen! blir bra når du får kjørt litt med den igjenn?
ViBe^ Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 så jææævli strøken denne bilen! blir bra når du får kjørt litt med den igjenn? Takker! Ja det blir godt det Slik! Dørken er lakkert å hjulbuene beskytta
zephyr23 Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 meget pen og strøken bil du har der, gleder meg til min blir såpass rustfri
Soberg Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Nydelig bil, blir bra når du får den rustfri og 100%.. Hvordan går den med m50?
ViBe^ Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 meget pen og strøken bil du har der, gleder meg til min blir såpass rustfri Takker Nydelig bil, blir bra når du får den rustfri og 100%.. Hvordan går den med m50? Takktakk Den drar bedre i bunn enn før vertfall
ViBe^ Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Ikke så mye skjedd i det siste, men har fått skiftet radiator og termostat, ny motorolje, og montert sammen alt i og utafor. Bestilte idag ny vannpumpe, kjøleslanger, stramme og reimhjul idag, elantenne og ny stereo som 6x9, forsterker og nye kabler også for å få litt lyd innvendig Grei forskjell på radiatorene, ny til venstre ja Så et bilde av redskapen
lorve Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Sykt fin bmw sindre, satser på å arve den når jeg blir 18 Utruli så den har komt seg med tida.. en av de bedre e30-ene
geirauer Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Din bil er peeeeeen Meget lærerik og lang tråd Har faktisk lest hver en post i denne tråden nå. Så det er vel på tide å legge seg.
Superbeetle Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Utrolig pen bil da!!! Enda en e30 etter mitt hjerte! Kult at ikke alle skal ha 2dørs.. Men gjerne flere vurdere 4d når de ser hvor stilig det kan bli...
ViBe^ Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Takk for det Har blitt byttet litt slitedeler siden sist. Vannpumpe, begge reimhjula, vannpumpe, kjøleslanger, motorolje og oljefilter ble bytta igår. Fikk også satt i ny el-antenne da min forrige var knekt midt i, og jeg kobla remoten til antenna gjennom en orginalbryter i dashen over spilleren så antenna heves etter behov Så blei det litt meir stereo i bilen, for har kun hatt frontsett i bilen i 2 år. Var ute etter noe som spiller rent og pent, da ble valget infinity! Meget fornøyd med lyden Så gikk jeg lei den F"#%"¤ justerbare termostaten som følgte med pacet vifta fra kollevold, for den resulterte i at vifta gikk 10-15min etter jeg stoppa motoren. Bestilte termostat, sikring og et relè fra BMW, hull til termostaten var det i radiatoren. Kobla opp, og alt fungerer, nå går vifta bare 1-2 min etter stopp.. LITT bedre Så har jeg bestilt diff fra usa, en 25% lamellsperre med ny innmat, 2.93utveksling, tror det skal bli bra, så slipper jeg å havne i sandfella en gang til! hehe.. Ny hjelm ble kjøpt idag også, i sammenheng med treffet i september
Gjest Skrevet August 1, 2007 Skrevet August 1, 2007 Var på tide med en update nå. Har vært stille her en stund nå Meget pen bil du har.
ViBe^ Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Var på tide med en update nå. Har vært stille her en stund nå Meget pen bil du har. Takktakk! Jaja.. sideskjørta er ankommet. Nye orginale touringskjørt med orginalt festemateriell
lorve Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Gler meg til og sjå hvordan det blir me skjørta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå