Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tid for en liten oppdatering her, nærmer seg ferdig nå med rusttaking, har bare igjen å tectylere å sparkle litt, og innvendig blei det lakkert idag, kommer bilder iløpet av de nærmeste dagene når det er helt ferdig, her er vertfall bilder før lakkering og tectylering.

DSC00304.jpg

DSC00307.jpg

DSC00308.jpg

DSC00310.jpg

1214142315412.jpg

13514560012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jææævli strøken denne bilen! blir bra når du får kjørt litt med den igjenn?

Takker! Ja det blir godt det :)

Slik! Dørken er lakkert å hjulbuene beskytta

13919523979.jpg

13919524018.jpg

13919515537.jpg

13919515526.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
meget pen og strøken bil du har der, gleder meg til min blir såpass rustfri :P

Takker :D

Nydelig bil, blir bra når du får den rustfri og 100%.. Hvordan går den med m50?

Takktakk :) Den drar bedre i bunn enn før vertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye skjedd i det siste, men har fått skiftet radiator og termostat, ny motorolje, og montert sammen alt i og utafor.

Bestilte idag ny vannpumpe, kjøleslanger, stramme og reimhjul idag, elantenne og ny stereo som 6x9, forsterker og nye kabler også for å få litt lyd innvendig :)

Grei forskjell på radiatorene, ny til venstre ja

DSC00318.jpg

Så et bilde av redskapen :P

n807145044_633713_2898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takk for det :)

Har blitt byttet litt slitedeler siden sist. Vannpumpe, begge reimhjula, vannpumpe, kjøleslanger, motorolje og oljefilter ble bytta igår. Fikk også satt i ny el-antenne da min forrige var knekt midt i, og jeg kobla remoten til antenna gjennom en orginalbryter i dashen over spilleren så antenna heves etter behov :)

DSC00331.jpg

Så blei det litt meir stereo i bilen, for har kun hatt frontsett i bilen i 2 år. Var ute etter noe som spiller rent og pent, da ble valget infinity! Meget fornøyd med lyden :D

DSC00330.jpg

Så gikk jeg lei den F"#%"¤ justerbare termostaten som følgte med pacet vifta fra kollevold, for den resulterte i at vifta gikk 10-15min etter jeg stoppa motoren. Bestilte termostat, sikring og et relè fra BMW, hull til termostaten var det i radiatoren. Kobla opp, og alt fungerer, nå går vifta bare 1-2 min etter stopp.. LITT bedre :wink:

DSC00334.jpg

Så har jeg bestilt diff fra usa, en 25% lamellsperre med ny innmat, 2.93utveksling, tror det skal bli bra, så slipper jeg å havne i sandfella en gang til! hehe.. Ny hjelm ble kjøpt idag også, i sammenheng med treffet i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tide med en update nå. Har vært stille her en stund nå :)

Meget pen bil du har.

Takktakk!

Jaja.. sideskjørta er ankommet. Nye orginale touringskjørt med orginalt festemateriell :)

DSC00336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...