Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg bra ut med di felgene da:)

hvor tykke er di?

Bbs felgene er 7" breie, Dz hjula er 8,5" og 10"

Kor stor pengesum er det cirka som har blitt brukt på dette prosjektet? Lurte bare fordi jeg ville bare vite hvor mye dette kom på.... Sånn cirka. Skal nok gjøre det selv snart...

Har samla opp en stabel me kvitteringer for alt som er kjøpt inn, tørr ikke å legge sammen :) Er altfor mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står bilen på egne bein endeli!

Skrudde 7 timer i strekk idag på bilen, skal på jobb om under 4 timer :P Fått montert alt, luftet bremser og etterstrammet alt, gjenstår bare litt småting. Luftetur imårå!

Bilde016.jpg

Bilde011.jpg

Bilde012-1.jpg

Bilde002-1.jpg

Satan så lav den blei! Var sikker på felgen kom til å ta i fjæra på coiloveren, men takket vere dekkstrekk og ideelt innpress gikk det på håret! ca 3mm klaring.

Bilde006-1.jpg

Bilde008-2.jpg

Lavt? :P Tror det må hevest litt her ja, vertfall på langturer

Bilde007-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble bra! :) Bilen din blir bare bedre og bedre for hver gang jeg kikker innom.

Bunnpanne ble uhyggelig lav :shock: Er ikke den høyden dømt til å smelle på flate og helt perfekte vestlandsveier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ca like lav som min ble med likt senkesett.

absolutt HELT ubruklig :D men faaahn så rått!!

jeg subba med rammevangen på en kantstein inn til en parkeringsplass..

og den er vell ca. på høyde med en 10-kroning :D

såvidt jeg kom meg ut fra byggefeltet, måtte justere den opp ca 2 cm på gjengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjekke tilbakemeldinger :) Kjørte endel idag når det var finevær, ble en helt ny bil å kjøre! Stram å fin, veldig god respons i styringen nå, og det er faktisk bra fjæringsvei også selv om den er så lav. Kjører mykt og fint over små ujevnheter i asfalten, før kjente jo jeg hver eneste småstein. Positivt overasket over senkesettet vertfall, gjenstår å prøve det ut på bane å se om det duger der også :wink: 4hjulskontroll ut i veka så er alt på stell :)

Det der ble bra! :) Bilen din blir bare bedre og bedre for hver gang jeg kikker innom.

Bunnpanne ble uhyggelig lav :shock: Er ikke den høyden dømt til å smelle på flate og helt perfekte vestlandsveier?

Bunnpanna er VELDI lav ja, men tror det skal gå bra, skal stille det 1-2cm opp kansje, syns vertfall det ser veldig bra ut sånn som det er nå men skal jo vere kjørbart ogsåå :) Kjørte mye idag og tok ikke nedpå noen steder verken i hjulbue eller under bilen

ble ca like lav som min ble med likt senkesett.

absolutt HELT ubruklig :D men faaahn så rått!!

jeg subba med rammevangen på en kantstein inn til en parkeringsplass..

og den er vell ca. på høyde med en 10-kroning :D

såvidt jeg kom meg ut fra byggefeltet, måtte justere den opp ca 2 cm på gjengene.

Så gale er det ikke, har mye klaring på vangene, har øynene åpne for ujevnheter hele tiden så det går nok bra :)

ingard: Har BBS RS 9,5 & 9,0 * 16 :D

Råeste felgene på E30 uten tvil er RS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...