ViBe^ Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 gratis med ny bil 323? mener jeg så den til salgs, så vist veldig strøken ut Takk for det. Er en 323i ja Hva ble klaringen fra bunnpanne og til bakken nå som du har justert inn coiloverne? Klaringa ble på heele 5cm
ViBe^ Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 steike fine bila Takk! Her er en dårlig film fra bmwdagene på rudskogen, windows movie maker sucks Ble for mye sollys på banekjøringa, menmen. http://www.vimeo.com/1257061
fjøla Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Flott bil du har der må æ si, å i motsettning til mange andre her inne så like æ 4 dørs best. Så sånn e no d. Har en av hver sjøl, men e nok 4dørsen æ kommer til å legge mest arbeid i me tia.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 den linken funker ikkje sjøl om du er medlem..
ViBe^ Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Flott bil du har der må æ si, å i motsettning til mange andre her inne så like æ 4 dørs best. Så sånn e no d. Har en av hver sjøl, men e nok 4dørsen æ kommer til å legge mest arbeid i me tia. Takk for det. 2 dørs ser litt mer sportslig ut, men tenker ikke så mye på det den linken funker ikkje sjøl om du er medlem.. Hmm, fungerer fint her vertfall. Noen andre som har problemer med linken?
ViBe^ Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Senka den ned 20mm til på lørdag, så da var det tid for litt bilder Merkelig nok subber det ingen plass!
mOMOe Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 hmm. den har egentli 2 dører for mye, men det gjør liksom ikke noe. så pen er den faktisk... pen og praktisk, det er ikke hverdagskost
Eksos Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Hvorfor er det egentlig styggere med 4 dører? Har det selv på min, myyyye mer praktisk, og syns ikke det noe styggere i det hele tatt På E46 osv derimot er det noe annet ..
carlhaakon Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 synes denne er dritt tøff selv om den har 4 dører jeg
Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Du har skjønt hvordan en E30 skal se ut.. godt å se!!! meget nydelig eksemplar må jeg si.. vurdert øyelokk?
ViBe^ Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Takk for det alle sammen, var godt å endelig få tatt noen skikkelige bilder! Nåå vet ikke hvor praktisk den er, har ikke baksete Er faktisk ikke så stor forskjell på 2dørs og 4dørs på e30, der er det jo bare 2 dører ekstra, mens på e36, e46 osv så er jo omtrent hele bilen annerledes karrosserimessig. Har ikke behov for 4dører da, men nå er det ingen vei tilbake Øyelokk hadde jeg før, men syns faktisk det ser mye bedre ut uten øyelokk når jeg fikk sorte DE lys! Her er filmen fra rudskogen lastet opp på nytt, fungerer nå http://media.putfile.com/Bmwdagene-Rudskogen-2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå