Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har du montert eksosen under også eller? gidder du å ta litt bilder under montering hvordan du monterer dette? :) Har lust på samme eksos selv på min e30 med m50. men jeg har m3 grenerør, men det må vel gå ann å lage en overgang :)

Skrevet
Har du montert eksosen under også eller? gidder du å ta litt bilder under montering hvordan du monterer dette? :) Har lust på samme eksos selv på min e30 med m50. men jeg har m3 grenerør, men det må vel gå ann å lage en overgang :)

Har ikke montert eksosen under enda, mangler litt opphengsdeler. Bilder skal jeg ta :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk sendt toppdekselet til sandblåsing idag :) Fikk også nye pakningene til toppdekselet i posten idag. Var litt oljesvetting i ene plugghullet, så med nye pakninger skal det nok blir bra. Har såvitt begynt på eksosen også ;)

Såg veldi fint og rent ut under dekselet! Kammene såg også veldi bra ut

Bilde010-2.jpg

Skrevet

fint prosjekt og jævla fin bil;)

bra du fikk luftfilteret lenger fram! mangler berre ein "varmeskjerm" no;) så sleppe du miste hesta av varmluft:P

Skrevet
fint prosjekt og jævla fin bil;)

bra du fikk luftfilteret lenger fram! mangler berre ein "varmeskjerm" no;) så sleppe du miste hesta av varmluft:P

Takktakk!

Ja skal prøve å få laga et skikkelig varmeskjold ;) Merka godt forskjell bare ved å flytte det dit det ligger nå

• 1 month later...
Skrevet

Har gått "litt" treigt i det siste her pga stram økonomi, men har hentet seg oppigjen nå. Gass og utstyr er anskaffet og resterende rørdeler ligger på posten, rakk ikke hente de idag for de stengte vist klokka 1 :(

Men fikk begynt å sveise litt igår og skal prøve å lage meg et X-rør idag ;)

Skrevet
Blir bra detta :)

Blir det arangert noke drag i ørsta området til sommeren ?

Mvh

Regner med det blir drag for kun amcars i slutten av mai, og drag for alle bilmerker i september slik som ifjord ;)

Skrevet
Den er god, du lyte sei ifra, er en del biler fra Førde som garantert kjem oppover på september drag'n då :)

kjekt å høre! Skal prøve å huske å sei ifra ;)

Skrevet

Har jobbet ganske effektivt 3 dager nå på eksosen og ble ferdig igårkveld. Tok også en prøvetur og det ble en litt annen lyd ja 8) Drar også en del bedre!

Grenrøret tok i foringa, så kappet den og fikk vinkla den litt ifra

Bilde021-3.jpg

Laget meg et x-rør med lambdamutter

Bilde024-2.jpg

Bilde037.jpg

Ferdig!

Bilde036.jpg

Bilde044-1.jpg

Bilde045-1.jpg

Skrevet
Ser meget bra ut.. Er det Sink spray du har spraya under på bilens høgre side ?

Takk for det! Jeg har sveist der tidligere, så det du ser der er rustbullet og bodykitt! Skal gå over hele undersida engang og smøre inn med noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...