Steven Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Ja har handla meg S54 Blir spennende! Skal den få pustehjelp også eller?
ViBe^ Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Ja har handla meg S54 Blir spennende! Skal den få pustehjelp også eller? Har nok arbeid på denne en stund Blir sugis i første omgang vertfall
ViBe^ Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Får blåse litt liv i tråden igjen! Lite har skjedd, blåste toppakningen på m50 motoren på Våler i september 2012, har solgt kompressoren for lengst og handlet meg S54. Bytta toppakning i mars/april i år, tenkte å kjøre med M50B25 motoren ut sesongen å selge den til høsten som en komplett motorpakke. Slenger ut noen bilder av toppakningsbytte. Laga verktøy for å løsne/stramme storebolten på veiva Oppdaga at bolten som holder kjedeskinna var skeiv som fy så skifta den Ny bolt til kjedestrammer montert Ny simmering, nye kjedeskinner og strammere, ny primærkjede montert Nyplana og vasket topp Ny toppakning Alt ble vasket, her vaskes de hydrauliske løfterne Ferdig vasket og klar til montering Ferdig montert topp og innstilte kammer Finito Var på landstreff i Ålesund å kjørte litt autoslalom for å teste bil og motor etter dvalen på 1,5år, var kjekt og alt fungerte helt topp:)
haybimmsen Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Dette var artig!! Trodde du hadde på pressa når du kjørte her, den var hissig for å være sugis! Flott var bilen også, aldri sett den live
ViBe^ Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Takk for det! Hissig? Var nok 10 hakk hissigere de andre som kjørte der med S maskin, men gøy var det
Nyheim Skrevet Juni 19, 2014 Skrevet Juni 19, 2014 Har lest gjennom det meste fra side 1 nå! Helt fantastisk at du har pågangsmot til alt dette, og oppå det heile har/har hatt dame Også en så fin bil Credz for å ha beholdt den alle årene og, og ikke solgt unna som de fleste desverre gjør. Skal følge med vidre
Asfaltmaler Skrevet Juni 19, 2014 Skrevet Juni 19, 2014 Har lest absolutt hele tråden fra start til slutt, å dette er jammen rått, imponerende mye arbeid tid å energi lagt ned i denne bilen, Gleder meg til å se hvordan det blir med S54, Stå på!
Eksos Skrevet Juni 19, 2014 Skrevet Juni 19, 2014 Veldig kjekt å se denne på bana! Selvom jeg for det meste bare fikk med meg langstrekka, så det ut som den fungerte veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå