John H Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Norges råeste blir den IKKE, men blir pen Hvilke felger skal du ha til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 kan noen vise meg bilde av norges fineste 318iS så jeg ser hva jeg har å jobbe mot! hehe Felger ja! Er ganske viktig for helhets inntrykket! Har bare 17" BBS-ene mine... Lommeboka liker ikke helt tanken på nye felger men det kommer det også! Tror nok det blir dårlig med felge bytte før etter sommern *arg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hehe. Felger må man ha ja. Her er mine høstinvestering: 235/40-18 foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg synes noe styling er greit,men sorry at jeg sier det..Lumma er av den kjedlige typen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Nice!!! ...og ca 12 000,- fattigere Da med Dunlop SP9000 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Felger ja! Er ganske viktig for helhets inntrykket! Har bare 17" BBS-ene mine...* Er ikke de rimelig perfekte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Er ikke de rimelig perfekte da? De er greie de men hadde jo vært stas med 18" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 De kule bruker 17" på e36. Du vil vel være blant de kule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvordan ser bilen ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Har du senket bilen noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 De kule bruker 17" på e36. Du vil vel være blant de kule? De kule bruker 20"!! Ole Har talt Hva med de her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 de var griserå!!! vet ikke om de ville kledd e36 akkurat, men felgene var feite!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Det er Racing Hart Felger, og de kler BMW Jeg skal begyne å bruke av den serien tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Nei, nå må du gi deg. Celica med sin ekstreme hjulbuer må riktignok ha store felger for å se bra ut, men e36 kler ikke 20". Ser helt komisk ut. 19" også stort sett, så det er 16-18" som duger. Gamle biler dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå