Dr_S Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 18" er max på E36, spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Senka fire foran og fire bak 18" er nok max etter min smak også! Bilen nå: Skal mekke noen før og etter bilder når jeg har fått fiksa opp iS-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kommer helt ann på hvordan felgene ser ut det.. Jeg har 19 men synes ikke de ser så veldig store ut siden de har litt kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Nei, nå må du gi deg. Celica med sin ekstreme hjulbuer må riktignok ha store felger for å se bra ut, men e36 kler ikke 20". Ser helt komisk ut. 19" også stort sett, så det er 16-18" som duger. Gamle biler dette Gammel mann jeg også, men jeg liker fortsatt unge damer lol.. 20" sier jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 ....du får poste litt bilder når kit'et er på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kittet var helt greit det, uten de stupebretta ja. Så godt du ikke skal ha på de. Og 19" er jo helt ypperlig på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Blir nok bra dette her Fortollingsgebyret som du nevnte er ikke på mer enn i underkant av 200 kr uansett. Så betaler du moms på beløpet er nok alt som det skal være Syns forresten bilen din er pen allerede Har selv cupwings foran bakhjula og syns det er pent. Men de er lakkert i bilens farge, så stikker seg ikke ut. Litt unikt da ingen andre i området har det. Når det gjelder felger er 18" perfekt utseendetmessig, mens 17" er perfekt komfortmessig. Kjører selv på sistnevnte og har ingen planer om å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Kittet var helt greit det, uten de stupebretta ja. Så godt du ikke skal ha på de.Og 19" er jo helt ypperlig på e36. Og felgene vi har mAZE kler e36 utrolig godt etter min mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Nei, nå må du gi deg. Celica med sin ekstreme hjulbuer må riktignok ha store felger for å se bra ut, men e36 kler ikke 20". Ser helt komisk ut. 19" også stort sett, så det er 16-18" som duger. Gamle biler dette Gammel mann jeg også, men jeg liker fortsatt unge damer lol.. 20" sier jeg!! Hahaha..20"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Lumma er grei den Liker ikke helt bakfangeren. men men. 18" går helt fint. 19" Da burde man se etter felger som passer skikkelig. 20" Da MÅ du vær nøye med hvilken felg du velger, innpress, design. Ellers blir det bare klusj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hehe. Felger må man ha ja. Her er mine høstinvestering: 235/40-18 foran og bak. Ikkje stygt meint altså, men eg likte ikkje dei felgene dine nåke særlig.. Synest det er finest med 5 eika felger på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 tja, kommer ann på hvilken e36 du mener. Sedan og touring kler slike felger synes jeg, mens coupe og cab er mer på femeikeren Dette er henoldsvis 18'' m5, 17'' RH dezent(?-er det det de heter?) og 14'' tyskerstål. si får jårself Og kan herved bekrefte at e30 ikke kler biltema's hjulkaspler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 tja, kommer ann på hvilken e36 du mener. Sedan og touring kler slike felger synes jeg, mens coupe og cab er mer på femeikeren Dette er henoldsvis 18'' m5, 17'' RH dezent(?-er det det de heter?) og 14'' tyskerstål.si får jårself Og kan herved bekrefte at e30 ikke kler biltema's hjulkaspler. Felga på den sedanen der var porr.. kledde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Da var pakka kommet! Alt var i skjønneste orden! mwhaha gleder meg som en unge til å få det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå