Gå til innhold

Da var stylinga gjennom tollen =)

Sir_Hood
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blir nok bra dette her :D Fortollingsgebyret som du nevnte er ikke på mer enn i underkant av 200 kr uansett. Så betaler du moms på beløpet er nok alt som det skal være :wink:

Syns forresten bilen din er pen allerede :)

Har selv cupwings foran bakhjula og syns det er pent. Men de er lakkert i bilens farge, så stikker seg ikke ut. Litt unikt da ingen andre i området har det. Når det gjelder felger er 18" perfekt utseendetmessig, mens 17" er perfekt komfortmessig. Kjører selv på sistnevnte og har ingen planer om å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må du gi deg. Celica med sin ekstreme hjulbuer må riktignok ha store felger for å se bra ut, men e36 kler ikke 20". Ser helt komisk ut. 19" også stort sett, så det er 16-18" som duger. Gamle biler dette :wink:

Gammel mann jeg også, men jeg liker fortsatt unge damer 8)

lol..

20" sier jeg!!

Hahaha..20"! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kommer ann på hvilken e36 du mener. Sedan og touring kler slike felger synes jeg, mens coupe og cab er mer på femeikeren Dette er henoldsvis 18'' m5, 17'' RH dezent(?-er det det de heter?) og 14'' tyskerstål.

si får jårself

kleppeauto.jpg

Og kan herved bekrefte at e30 ikke kler biltema's hjulkaspler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kommer ann på hvilken e36 du mener. Sedan og touring kler slike felger synes jeg, mens coupe og cab er mer på femeikeren Dette er henoldsvis 18'' m5, 17'' RH dezent(?-er det det de heter?) og 14'' tyskerstål.

si får jårself

kleppeauto.jpg

Og kan herved bekrefte at e30 ikke kler biltema's hjulkaspler.

Felga på den sedanen der var porr.. kledde bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...