Gå til innhold

Ombygging av E36 (m3)


bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal blid fornøyd med utsene på bilen vertfal.. den gul fargen blir vell kansje ikke helt prikk lik,, men skal se om jeg kan få lakt inn no nye biler av fronten i morgen som jeg lakkerte sammen med panseret..

Er ute etter et slikt carbon panser med luft inntak på mitten,, fikk tilbud på 4 tusen i sverige koster jo det dobbelte i norge mest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir rå den E36 din med den fargen, skikkelig knall!!!

Hadde en kollega som hadde en E36 320 cab, den var opprinnelig sort, men lakket den i den ene av BMW sine gul farger, ikke den matte - litt usikker på hva den heter?

Uansett, det var en 95 model tror jeg, og han kjøpte noen blanke felger til, sinnsyk rå bil det ble.

Er så mange svarte BMW'er, og det er kult det, men denne fargen gjør den jævlig flashy og rå syns jeg!

Personlig likte jeg vel ikke det sorte panseret, eller felgene, men det er smak og behag, riktig motor har du også - er den godkjent for dette?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allt har stått stille i 2 uker snart,, har bare gjort no små ting med bilen, klar gjøring til lakk, og så venter jeg på nye deler..

Har skaffet et nytt lokal på 300kvm, 6-7 kontorer ;)

blir digg,, skaffet, løfte bukk, er et gammelt toyota verksted som nå blir til bmw hehe.. er bremse tester og avsug til allt, og tilgang til luft over allt..

en kompis av meg har en heavy kompressor som skal kobles til..

Venter bare på å flytte inn til uka, så gjør vi resten av prosjekten våres der..

vi er 5 stk og alle har bmw,, blandt annet to e36 prosjekt min å en kompis til hær inne på forumet og en som har en e30 m5 motor, jeg har lakkert bilen unner og motor rommet,, unner oppbygging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...