bmwdude Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Skrevet Januar 28, 2006 Tror jeg skal blid fornøyd med utsene på bilen vertfal.. den gul fargen blir vell kansje ikke helt prikk lik,, men skal se om jeg kan få lakt inn no nye biler av fronten i morgen som jeg lakkerte sammen med panseret.. Er ute etter et slikt carbon panser med luft inntak på mitten,, fikk tilbud på 4 tusen i sverige koster jo det dobbelte i norge mest..
Aroid Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 jeg lurer på hvilken bil det er (reg nr)? =) reg nr står på bilde
bmwdude Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Skrevet Januar 31, 2006 nytt,, takket være arild.g her på forumet kom gjerne med komentarer men er dette jeg har kjøpt til bilen nå. slik blir det når jeg setter denn i sammen igjenn..
babjorn Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 gidder du å gi meg siden hvor du fant hoved lyktene??tøff bil stilig felger også
bmwdude Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Skrevet Februar 1, 2006 lyktene finnes litt over allt men, http://www.streetdesign.no/? go=produkt&n3=28 http://maxam-tuning.com/catalog/default ... 27_302_344
Ron Jeremy Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Blir rå den E36 din med den fargen, skikkelig knall!!! Hadde en kollega som hadde en E36 320 cab, den var opprinnelig sort, men lakket den i den ene av BMW sine gul farger, ikke den matte - litt usikker på hva den heter? Uansett, det var en 95 model tror jeg, og han kjøpte noen blanke felger til, sinnsyk rå bil det ble. Er så mange svarte BMW'er, og det er kult det, men denne fargen gjør den jævlig flashy og rå syns jeg! Personlig likte jeg vel ikke det sorte panseret, eller felgene, men det er smak og behag, riktig motor har du også - er den godkjent for dette?
John H Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Hvordan går det med bilen, fått gjort noe? Fått setene forresten? Bilder?
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 bli nokk jevla råe dn e36en. stå på! einaste så kan stoppa deg er lommeboken,hehe
bmwdude Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 allt har stått stille i 2 uker snart,, har bare gjort no små ting med bilen, klar gjøring til lakk, og så venter jeg på nye deler.. Har skaffet et nytt lokal på 300kvm, 6-7 kontorer blir digg,, skaffet, løfte bukk, er et gammelt toyota verksted som nå blir til bmw hehe.. er bremse tester og avsug til allt, og tilgang til luft over allt.. en kompis av meg har en heavy kompressor som skal kobles til.. Venter bare på å flytte inn til uka, så gjør vi resten av prosjekten våres der.. vi er 5 stk og alle har bmw,, blandt annet to e36 prosjekt min å en kompis til hær inne på forumet og en som har en e30 m5 motor, jeg har lakkert bilen unner og motor rommet,, unner oppbygging
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Den bilen din var utrulig kul... Er den slik som på bildet over, eller skal den bli sånn?
bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Skrevet Februar 8, 2006 Denn blir helt lik på denn på bildet ja, allt utenom felgene er på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå