Siv Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Ville bare si at dere alle må være forsiktig nå i vinter, vil jo ikke at flere skal komme i samme situasjon som jeg gjorde forrige vinter... Kanskje er d du som mister kontrollen, men ingen har kontroll på bilen du møter heller... Kjør forsiktig alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Den formaningen støtter jeg 100% Siv! Kjør forsiktig folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 henger meg på den!! alle får kjøre pent, så er vi her alle sammen til våren igjen og! og siv: du er heldig som er i live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Shit Hvordan gikk det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Shit Hvordan gikk det med deg da? Gikk jo heldigvis bra! Bare knekt lårhals og knust hand, men i dag er jeg nesten like bra! Er glad jeg lever så d som ikke er helt 100% lenger gjør meg ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Yikes. Der har det smelt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Korleis skjedde dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 å fy faen... syk smell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Ja må kjøre pent allesammen!! Og håper at de som ikke har lagt om dekk enda, gjør det før isen kommer snart Siv - Du har hatt englevinger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Korleis skjedde dette da? D var skikkelig dårlig føre, d var slaps som hadde frosset, jeg kom ut av sporet og kom over i feil kjørebane. Hadde ikke mulighet å rette den opp igjen... D kom en bil i mot og traff meg i høyre sde.. Jeg hadde ikke fart, men den imot hadde vel rundt 80-90. Ingen i den andre bilen ble skadet, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Er fart nok det På isete vei er 90 ganske fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 vanskelig å kjøre villmann med bilen min da, hehe.. 1liter med 45hk Dette var forresten innlegg nr 1000 fra meg! hehe.. Er vel Brigader jeg nå Men uansett om det er bra føre så kjør rolig, jeg har hvertfall lært; VILLMANNSKJØRING ER GALSKAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ser ut som du har fått noe hardt i stumpen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ser ut som du har fått noe hardt i stumpen der.... Jarle kjørte så fort at det begynte å gå bakover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 løpende lyktestolper ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå