Gå til innhold

kræsja speil mot speil


shadow
 Share

Anbefalte innlegg

til morran i dag snitta jeg borti en mercedes 230e stasjonsvogn i ca 60 km/t, var en 89-90 mod tenker jeg.....Han andre påstod sef. at d var min skyld ppa. at jeg lå langt ute i veien...., speile mitt gikk til helvete, glasset å bak dekselet fløy av, mens han andre klaga over noen sprekker i glassset og skulle ha nummeret mitt å ringe senere osv.

Ble nysgjerrig på hva glasset til bilen hans kosta, og ringte inn på merc. delageret i Tønsberg, fikk vite at bare glasset kosta 1175 kr+ mulig han klaga over at d var litt løst....

så jeg bare lurte på hva dere ville gjort, er ikke så keen på å legge ut nesten 1200 kr. på den gamla merca hans....., hvordan er d med egenandeler osv, Har dere vært borte i noe tilsvarende før ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er det noen vitner til dette? stå på ditt - det værste som kan skje er delt skyld. Når jeg var 18 ble jeg påkjørt bakfra ,mens jeg stod stille på mc donalds og dytta burger i kjeften, av en idiot på 50 som skrev at jeg rygga på`n. Jævelen vant saken og det kosta meg 5000 pluss bonus. Har hatt tre store smeller på jobben de siste 2åra (skader for 30-50k) og alle påstod at de ikke hadde skyld.Men pga vitner og grundig skrevet skademelding har jeg vunnet alle! Det bor et svin i oss alle er blitt mitt motto. Og til alle dere som bor i Oslo: ikke smell i 70 km/t inn i siden på en buss som er på vei ut av holdeplassen.Det har en far erfart som lånte audin sin til poden på 18 med ferskt førerkort . Du må jo se meg sa`n, men DU må jo se meg da,som er 18meter lang og knall rød svarte jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever inn skademelding og kjør forsikringssak, det er mitt råd. Du kjørte på din side og han på sin. Kan ikke forestille meg at det blir noe annet en skyld deling. JÆVLIG kjedelig når slikt skjer, men slik er det å ha bil. Det koster!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier! Men prøv å ta det gjennom forikrings selskapet Jeg satt på med en kompis engang, så kom vi i ganske stor fart over en bakketopp(130 km/t), vi skulle hoppe, er ganske smal vei der. Og i det vi kommer over bakketoppen og bilen letta så kom det en annen bil oppover i bakken, også i en helvetes fart, tok speila til hverandre.. Det ble det forsikringssak av, da begge kjørte for fort ble det selvfølgelig ikke nevnt noe om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier! Men prøv å ta det gjennom forikrings selskapet Jeg satt på med en kompis engang, så kom vi i ganske stor fart over en bakketopp(130 km/t), vi skulle hoppe, er ganske smal vei der. Og i det vi kommer over bakketoppen og bilen letta så kom det en annen bil oppover i bakken, også i en helvetes fart, tok speila til hverandre.. Det ble det forsikringssak av, da begge kjørte for fort ble det selvfølgelig ikke nevnt noe om det..

Må sei du har litt av noken sjuke historie på lager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...