Wunder Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Som alle BMW eiere liker jeg å ta godt vare på bilen min, på de siste bilene jeg har hatt, har jeg brukt Autoglym og har egentlig vært fornøyd med det men kanskje det er på tide å prøve noe nytt. Jeg leser at flere av dere har seriøst greie på polering og utstyr til dette og lurer derfor på følgende: Hvor får man tak i våtslipepapir med høyere finhet enn 1200, leser at noen av dere bruker så høyt som 3 og 4000? Hvor kjøper man Lahega og Meguiar's? Bruker dere maskin? Kan man få kjøpt noe av dette i butikk så jeg slipper og bestille på nett? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 http://panvulk.meguiars.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvorfor gjøre polering så avansert ? Jeg polerer bilen grundig 3 ganger årlig med Turtle "Original"...og lakken fremstår i rimelig god stand tiltross for saltlaken vi kjører i om vinteren her i Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvorfor gjøre polering så avansert ? Fordi jeg vil det Kun det beste er godt nok vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvorfor gjøre polering så avansert ? Fordi jeg vil det Kun det beste er godt nok vettu Hehehe...hver sin smak og lyst... En rimelig god arbeidsbeskrivelse... http://www.autopower.se/gds/bilvard/pol ... efault.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 jeg bruker sonax, og er veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvor får du tak i Sonax da? jeg har lenge lurt på å kjøpe dette og en Poleringsmaskin for å gjøre det skikkelig... Hva slags poleringsmaskin skal man ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvor får du tak i Sonax da? siden jeg bor ved svenskegrensen, så kjøper jeg den i sverige (svinesund). mener jeg betalte ca 75,- svenske pr flaske, men ikke 100% sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Kjøp originalvoks hos Shmiedmann. Inneholder Carnaunavoks eller noe i den duren og det er visst kjempebra for lakken har jeg hørt hos billakkspesialister. Billig er det også. Og så er det jo kjekt at det er originalt. har prøvd selv og det blir SKINNENDE blankt. Regn preller skikkelig godt av og bilen holder seg ren. Ren bil ruster aldri sies det, samtidig som ren bil skjelden bli ripete. ---Karate Kid---wax on-wax off--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Polerte vinterbilen ikveld... fy f*** for en forskjell, den var hvit... nå er den rød!! knall bra!! Den brukte jeg Autoglym på... meget fornøyd med det i kveld... Bmwn har jeg ikke polert enda da den ikke har vært ute av garasja siden den var lakkert enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Polerer bilen med Cartec, utrolig bra produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Må nok få ris på baken jeg nå gitt, har faktisk ikke pollert bilen i år. Men den var pollert når jeg kjøpte den da. Men ellers bruker jeg Turtle Wax stortsett og maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Må nok få ris på baken jeg nå gitt, har faktisk ikke pollert bilen i år. Men den var pollert når jeg kjøpte den da. Men ellers bruker jeg Turtle Wax stortsett og maskin. Spank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2005 Tilbake til spørsmålet mitt om hvor man får tak i ting og tang. Særlig fint slipepapir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 ....polering er avslapping for meg! Ein fin sommardag og litt voks...topp! Brukar Autoglym...likar den kjempebra. polerar ca 3 ganger pr år, og ingen klagar på at eg ikkje har fin lakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå