Gå til innhold

Polèrer du bilen din?

Wunder
 Share

Anbefalte innlegg

Som alle BMW eiere liker jeg å ta godt vare på bilen min, på de siste bilene jeg har hatt, har jeg brukt Autoglym og har egentlig vært fornøyd med det men kanskje det er på tide å prøve noe nytt. Jeg leser at flere av dere har seriøst greie på polering og utstyr til dette og lurer derfor på følgende: Hvor får man tak i våtslipepapir med høyere finhet enn 1200, leser at noen av dere bruker så høyt som 3 og 4000? Hvor kjøper man Lahega og Meguiar's? Bruker dere maskin? Kan man få kjøpt noe av dette i butikk så jeg slipper og bestille på nett?

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp originalvoks hos Shmiedmann. Inneholder Carnaunavoks eller noe i den duren og det er visst kjempebra for lakken har jeg hørt hos billakkspesialister. Billig er det også. Og så er det jo kjekt at det er originalt. har prøvd selv og det blir SKINNENDE blankt. Regn preller skikkelig godt av og bilen holder seg ren. Ren bil ruster aldri sies det, samtidig som ren bil skjelden bli ripete.

---Karate Kid---wax on-wax off---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polerte vinterbilen ikveld... fy f*** for en forskjell, den var hvit... nå er den rød!! knall bra!! :lol: Den brukte jeg Autoglym på... meget fornøyd med det i kveld...:)

Bmwn har jeg ikke polert enda da den ikke har vært ute av garasja siden den var lakkert enda..... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...