Manta Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Ved rydding fant jeg to sett ARP rådebolter til S50/S52. Disse har artikellnr: ARP-201-6102 og koster 122 dollar i usa. Jeg selger disse to settene for 1000,- per sett inkl. mva. Ring meg på 90123724. Edit: Endret motorkodene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 Er det ingen som trimmer her? Vil understreke at begge settene er nye i uåpnet embalasje. Og for å stimulere dere litt ekstra, er frakt inkludert i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 solgt til meg håper jeg siden jeg fikk feil i ..ring meg eller pm 97792301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Anbefaler å sjekke hva disse er til. Det er rett at det er til e36 og e46, men ikke til m50/m52. Dette er til m-motorene, s50/52. Jeg har lært på den dyre måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Er det ingen som trimmer her?Vil understreke at begge settene er nye i uåpnet embalasje. Og for å stimulere dere litt ekstra, er frakt inkludert i prisen. Vi som trimmer bruker gjerne Pauter råder og da får vi med bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Anbefaler å sjekke hva disse er til. Det er rett at det er til e36 og e46, men ikke til m50/m52. Dette er til m-motorene, s50/52. Jeg har lært på den dyre måten.. Takk for den oppklaringen! Vet du kanskje også data på boltene i M50/52? Lengde under hodet, og gjenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Takk for den oppklaringen! Vet du kanskje også data på boltene i M50/52? Lengde under hodet, og gjenger? Vet ikke lengden på disse. Holder på selv å lete etter oppgraderte bolter til denne motoren, da ARP ikke har til den, enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Anbefaler å sjekke hva disse er til. Det er rett at det er til e36 og e46, men ikke til m50/m52. Dette er til m-motorene, s50/52. Jeg har lært på den dyre måten.. lært det på den dyre måten jeg også http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ARP-2000 ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kan godt være at de har, de vet det bare ikke selv! Er en god sjanse for at en av de mange bilene de har bolter til har samme gjenger og lengde som BMW har benyttet til disse motorene. Tviler på at BMW har tatt seg bryet med å utvikle unike gjenger for disse motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Kan godt være at de har, de vet det bare ikke selv! Er en god sjanse for at en av de mange bilene de har bolter til har samme gjenger og lengde som BMW har benyttet til disse motorene. Tviler på at BMW har tatt seg bryet med å utvikle unike gjenger for disse motorene. Nei, unike er de ikke, men kombinasjon av gjenger, lengde, dimensjon og hodetype gjør fort ting vanskelig. Etter å ha ringt ARP (maskineringsverkstedet jeg bruker ringte) med alt av dimensjoner på bolten så var svaret at denne hadde de ikke. Har imidlertid ikke gitt det helt opp enda, da den originale bolten skal en tur over til ARP for å se om de kan lage denne, eller i beste fall om de har noe som kan brukes. Er ikke alltid det en får opplyst over telefon er den hele sannhet. Gjelder nok særlig amerikanske selskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 De har ikke head-studs til BMW heller, hvis du spør dem. Men jeg selger ARP head-studs til BMW! Så jeg regner med at du tilslutt får et positivt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 De har ikke head-studs til BMW heller, hvis du spør dem. Men jeg selger ARP head-studs til BMW! Så jeg regner med at du tilslutt får et positivt svar. Joda, head studs har de.. Er bare å se i katalogen det. Har handla og de passer. Men de har mye mer enn det de har i katalogen, det har du rett i. Og bare så det er nevnt, prisen du oppgir i USD er i beste fall noe unøyaktig.. Edit: Kanskje lese hva en svarer på.. Håper på positivt svar ja, ville gjort ting litt enklere. Pris: http://store.summitracing.com/default.a ... p&x=25&y=9 Katalog: http://arp-bolts.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg skal ha meg MLS toppakning og ARP studs.. Noen som vet av noen plasser i utlandet jeg kan handle til en billig penge? Vacmotorsport får jeg null kontakt med, og de er litt dyre vil jeg tru. Har funnet ARP studs på ebay, men tenker å handle MLS og ARP fra samme plass så jeg deler frakt. Er det Head eller Main studs jeg skal ha? Regner med det er Head, men vil være sikker Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 De har ikke head-studs til BMW heller, hvis du spør dem. Men jeg selger ARP head-studs til BMW! Så jeg regner med at du tilslutt får et positivt svar. Joda, head studs har de.. Er bare å se i katalogen det. Har handla og de passer. Men de har mye mer enn det de har i katalogen, det har du rett i. Og bare så det er nevnt, prisen du oppgir i USD er i beste fall noe unøyaktig.. Pris: http://store.summitracing.com/default.a ... p&x=25&y=9 Katalog: http://arp-bolts.com/ denne linken du satte her er ttil de samme boltene jeg sitter med her og er ubrukelige for min del:( rod bolt sett 201-6102 passer bra til s50 feks.hva skal jeg gjøre da?noen forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg skal ha meg MLS toppakning og ARP studs.. Noen som vet av noen plasser i utlandet jeg kan handle til en billig penge? Vacmotorsport får jeg null kontakt med, og de er litt dyre vil jeg tru. Har funnet ARP studs på ebay, men tenker å handle MLS og ARP fra samme plass så jeg deler frakt. Er det Head eller Main studs jeg skal ha? Regner med det er Head, men vil være sikker Takk Main studs er til veivaksel, så du skal ha head. Pure performance factory http://www.pure-pf.com (Sverige) Top end performance http://www.racetep.com (USA) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå