Gå til innhold

Månedens bil desember 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen har alt for mye uoriginalt både innvenndig og utvendig. Og ødelegge en GT som her er helt feil, og det er litt arbeid og få den original igjen.

Jeg ser det sies at GT'en er kjøpt ny i Norge, etter som jeg har forstått, er ingen solgt nye i Norge. Det andre er at den har en Karbonfiber front spoiler lippe, det er og feil.

Før noen kritisere, jeg har og har hatt denn nå siden 1999, en 100% original M3 GT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med du ville dukke opp her, Thorleif! ;-)

Det er bare å sende inn biler til "månedens bil" vet du, men trenger bilder i litt størrelse. Helst mange, både utvendig og innvendig. Det gjelder alle! Trenger flere bidrag for å holde dette gående!

Når det gjelder denne månedens bil - lyktelistene og rieger bakrutespoilern har jeg ingen problemer med. Felgene synes jeg er skikkelig gromme. Baklyktene er jeg derimot ikke begeistret for..

Om den er solgt ny i Norge kan jeg ikke si noe om, men det var det eieren opplyste om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorleif:

Er speilene på M3 GT'en originale?

Ja, de hadde ikke tid å lakkere de, før de overleverte bilen til meg i München, den var eiet av BMW før meg og er 100% original.

Er sjakkmønsteret på panseret på CSL'en originalt, og synes du det er pent?

Ja det er originalt BMW, og likte jeg det ikke ville det ikke vært på bilen, dette er vel det absolutt dummeste spørsmålet jeg har fått på lenge, siden bilen er min, og jeg gjør bare hva synes er rett og pent.

Fra det ene til det andre har du sett bilen i det hele tatt?

v248.jpg

v291.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorleif: Har sett bilder av bilen, og synes ikke sjakkmønsteret er pent. Og det blir nok ikke annerledes i virkeligheten...og er ikke det veldig fantastisk - at folk har forskjellig smak? Så hvis du synes det er det dummeste spørsmålet du har fått, så har jeg hørt om et ordtak som sier: -Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Takk for svaret.

Martin synes sikkert bare han gjør det han synes er rett og pent han også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uventet mye kritikk av baklyktene mine.:)

Syns de passer bra jeg,men de er jo selvfølgelig ikke orginale så jeg skjønner det.

Synst bilen din var rå som den er, er egentlig ikkje fan av lexus greie men din kledde det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...