Arild G. Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 her er jo en som har ordna det bra til: rimelig smoooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 det var temmelig bra ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 det var jo temmelig bra ja.. men syns at tven kommer litt for langt ned når den står der.. gir og sånn står jo i veien og.. selv om det er finest der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 ja..har ikke tenkt så mye på det egentlig jeg....men åssen er det for dere som har tvn der? Kommer gir i veien? Åssen blir bildet med tanke på vinkelen på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 synes det fungerer utmerket for meg som sitter i førerstolen, men det er litt verre for de som sitter på da. men synes ikke det gjør så mye pga at jeg bruker den mest som mp3-spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Når du kjøper TV'n og DVD spiller så trenger du ikke CD-spilleren lenger. DVD spilleren støtter også mp3. Så da kan du "kaste" cd-spilleren og sette DVD spilleren i hanskerommet evt da under. Vel... Det kommer da an på hvor bra/dårlig CDspiller man har. Jeg vil nu si at jeg har en cdspiller som er ganske høyt toppsjiktet til Pioneer (denne), og det er ikke mange (noen?) DVDspillere som har alle av min sin lydkvalitet og innstillinger for lyd. Eller da noen som sier seg uenig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 jøss det var jo bra pris! Trenger ikke spiller da jeg har en gangske grei en! Men så det var 7" widescreen, kanskje den blir for stor til å felle inn? Hadde ikke du kun Cd/mp3 på spilleren din da? Den jeg linket til er jo en dvd spiller som i tilegg kan spille cd og mp3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 joda jeg har bare cd/mp3. Ja skjønte det, tenke evt å kjøpt den pakka og bytta ut spillern min. Men syns spillern min er en del kulere enn den der så det blir nok heller en løs dvd spiller i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 OK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå