Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Skrevet

Såg deg på bakkeløp på Eikås i går, fin kjøring! :)

Men siden motoren din ikke gikk rent tapte du nok litt tid, spesielt ved runding av "øyen" ved speakertårnet.

Ellers vil jeg nevne at det var utrolig fin lyd i bilen din! :)

Skrevet

Jo takk for det! :D Har en del problemer med innstillingen av forgasserene, så det er derfor den fjusker sånt.

Men skal komme tilbake sterkere til neste år! :wink: I vinter skal bilen i benk, så da skal motoren optimaliseres! :)

Skrevet

Såg at du led litt av manglende krutt i motoren under starter, men når du først kom igang så såg kjøringen fin ut.

Det du trenger er "mo powah!" :D

Skrevet

Har som sagt problemer med forgasserene og en girkasse som snart tar kveld :? Men, er bare et løp igjen og i vinter så blir det ny girkasse og fin- innstilling av forgassere :wink:

Skrevet
Jeg har en annen topic der det er flere bilder fra løp: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... rallycross

Men skal legge ut masse bilder i vinter når jeg fikser opp bilen! :D

Takker "shv" for at han fant frem denne tråden igjen!

eg sto faktisk brann vakt nede i første svingen i vikedal sist du kjørte der... bmw har jo ein lei tendens til å fungere dårlig der inne i alle sjangere føler eg :? bortsett fra e30m3 som satt dagen's beste tid og leder vestlandsmesterskapet då :D

ang gassere, har du hørt med velox motor? han kan gassere, har kompl dysekit,vacummeter (eller hva det kalles) lambda og hele pakka man trenger for just!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...