bmwrasaren Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Skrevet Januar 31, 2006 Har begynt å høre rykter om at 2.3L E30 motoren jeg har kjøpt ikke passer rett oppi min E36. Noen som vet noe mer om dette?
bmwrasaren Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 Jeg SKAL legge ut flere bilder i kveld
bmwrasaren Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 Nå kom endelig noen bilder. Ikke så bra men, tok de med mobilen i kveld.
bmwrasaren Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Her kommer et par nye bilder. Har helt glemt ut å ta bilder mens jeg drev med byggingen desverre.
shv Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Såg deg på bakkeløp på Eikås i går, fin kjøring! Men siden motoren din ikke gikk rent tapte du nok litt tid, spesielt ved runding av "øyen" ved speakertårnet. Ellers vil jeg nevne at det var utrolig fin lyd i bilen din!
bmwrasaren Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Jo takk for det! Har en del problemer med innstillingen av forgasserene, så det er derfor den fjusker sånt. Men skal komme tilbake sterkere til neste år! I vinter skal bilen i benk, så da skal motoren optimaliseres!
shv Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Såg at du led litt av manglende krutt i motoren under starter, men når du først kom igang så såg kjøringen fin ut. Det du trenger er "mo powah!"
bmwrasaren Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Har som sagt problemer med forgasserene og en girkasse som snart tar kveld Men, er bare et løp igjen og i vinter så blir det ny girkasse og fin- innstilling av forgassere
bmwrasaren Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Jeg har en annen topic der det er flere bilder fra løp: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... rallycross Men skal legge ut masse bilder i vinter når jeg fikser opp bilen! Takker "shv" for at han fant frem denne tråden igjen!
e30 tic Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Jeg har en annen topic der det er flere bilder fra løp: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... rallycross Men skal legge ut masse bilder i vinter når jeg fikser opp bilen! Takker "shv" for at han fant frem denne tråden igjen! eg sto faktisk brann vakt nede i første svingen i vikedal sist du kjørte der... bmw har jo ein lei tendens til å fungere dårlig der inne i alle sjangere føler eg bortsett fra e30m3 som satt dagen's beste tid og leder vestlandsmesterskapet då ang gassere, har du hørt med velox motor? han kan gassere, har kompl dysekit,vacummeter (eller hva det kalles) lambda og hele pakka man trenger for just!
shv Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Måtte leite litt! Lykke til i Vikedal 7 okt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå