bmwrasaren Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 Ja bilsport tar mye tid. Pengebruket kan en regulere selv. Det går an å bruke 15000,- på en rallycross bil og ha det gøy til å begynne med, og så etterhvert utvikle bilen til å bli en vinnerbil når økonomien tillater det
eldiablo Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Gøy å se at bilen din ble så bra! Var meg du kjøpte bilen av, hvis du var på toten å henta den!!
bmwrasaren Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Ja det var deg jeg kjøpte bilen av! Har hatt mye arbeid med bilen, men er godt fornøyd med resultatet Skal snart oppdatere med bilder og film!
RoaldJ Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 ska sei... sist eg såg den bilen sto an i lakkbåksen på Torgersen å Øyvind hadde nettåpp sprøyta an kult prosjekt.. lykke t me kjøringå!
bmwrasaren Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Det må jeg si! Mangen her inne som har sitt bilen min rundt om! Det er kjekt å høre!
T Y racing Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 ser gromt ut det der.er litt grønn på sånt men hvordan er inndelingen i de forskjellige klassene?? effekt eller drift eller begge deler?
eldiablo Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 I RCN er det to klasser: over 2,4liter og under 2.4 liter..
T Y racing Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 I RCN er det to klasser: over 2,4liter og under 2.4 liter..er det lov å ha turbo eller 4 wd?
eldiablo Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 nope.. ingen form for overladning tillat.. og kun for- eller bakhjulstrekk..
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 nope.. ingen form for overladning tillat.. og kun for- eller bakhjulstrekk..ok takker for svar
shv Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 ...men i supernasjonal er det annerledes. Der er det 3 klasser: 1) Inntil 1,6l 2) Inntil 2,0l 3) Over 2,0l. Her mener jeg det er lov med turbo om man begrenser volumet til 2,0l. Vet ihvertfall om en Impreza med turbo. (Tommy Bakkerud) Ikke 4WD her heller.
bmwrasaren Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Noe OT her nå, men greit. Har nå fått bestillt time for innstilling av motor og bremsing hos Per Gulbrandsen, så nå skal det bli spennende å se hvor mange HK det er i "kjerra"!
BMWE34 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Fått deg en bra kar til å bremse da! Skal bli spennende å se hva skikkelig sugetrim motor yter!
bmwrasaren Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 Fått deg en bra kar til å bremse da! Skal bli spennende å se hva skikkelig sugetrim motor yter! Det er Per Gulbrandsen som skal ta seg av bremsingen Jeg tror at han kan det!
bmwrasaren Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Ja nå begynner det å nærme seg godkjenning av bil. Det er ikke så mye som gjenstår. Har begynt å lage til ny styring og skal være ferdig med det iløpet av onsdag. Skulle egentlig ha bremsa bilen i helgen men på grunn av et lager som røk, så gikk den planen i vasken. Så jeg må få bestillt meg en ny tid. Noen nye bilder kommer snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå