Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet
kult.. ser sjikkeligt kjekkt ut :)

Ja det er utrolig gøy! Det er en gjeng som driver å jobber med å få til at vi som kjører rallycross skal få lovt til å kjøre sammen med dere gatebiler når det er Autoslalom på Årabråt. Vi kommer kun til å kjøre for treningen, litt sånn "show" :D

• 2 months later...
Skrevet

Jaia folkens, da er det tid for en liten oppdatering.

Det er nå blitt bestemt at det blir BMW motor videre fram til sommeren, på grunn av at Volvo motoren ikke blir klar til sesongstart.

Ellers så har jeg kommet til lakkfasen, og lurer på om jeg skal lakkere i nytt design. Legger ved 2 bilder, så får dere bestemme om jeg skal beholde den gamle eller går for det nye designet.

Øverste bildet er sånn den er nå. Bilde nr. 2 er sånn jeg lurer på om jeg skal lakkere den. Det bildet er bare noe jeg mekket sammen på PS, blir MYE bedre i virkeligheten, og gulfargen vil være den samme som før, bilde er kun for å vise hvordan det svarte blir i forhold til det gule.

iav1eegiyytyr0lqati3.jpg

c66g5l8q2rcn1vgx201w.jpg

Skrevet

Hmm. Dette er ikke bra, hehe! Er så usikker selv, så håpte på at folk her inne skulle avgjøre det. Men men, 6 dager igjen med stemming! :D Kom an folkens!

• 2 months later...
Skrevet

Ja da var det tid for oppdatering her folkens.

Planen for i år var å egentlig bruke Volvo 16v maskin i BMW`en. Men fikk ikke den motoren klar, så nå er BMW motoren overhalt og på plass i bilen igjen. (Nå ble dere vel glad!:P)

Ellers så har jeg flyttet radiator til bagasjerommet, og fått på snap off.

Noen bilder:

gkieseyqz6ifm7dnrjoz.jpg

evd5eux37ino841gpsiw.jpg

nf7q7upvv1tqv7u17fee.jpg

22ie1hpz04mln78mpg0c.jpg

0jy85bn0x5n1b3gvp8q7.jpg

rdyhand4327tgvkcwsii.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...