Frode H. Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Inne på Endre er det en rute som er merket Slett avstemning. Denne huker du av og så er det bare å trykke Ok Har du lakket hele bilen for sesongen? Ser bra ut!
bmwrasaren Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Jepp, hele bilen er lakkert, så den ble helt ok Hmm, fant ikke helt ut av det der med å fjerne den stemme saken jeg. Når jeg går inn på Endre så finner jeg ikke Slett Avstemning. Kan du fikse det siden du er admin.?
Frode H. Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Mulig den ruten ikke kommer opp hos deg, men nå er den iallefall borte.
jan_erik Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 ja hvordan går det, trenger noe uptodate her nå har du ikke prosjekt tråder på dem andre bmwne?
bmwrasaren Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Denne bilen solgte jeg for 2,5 år siden Men har nå kjøpt ny E36, en M3. Så det kommer snart en prosjekttråd om den Ellers bilder av BMWène jeg har og har hatt kan du se på hjemmesiden min: www.aa-motorsport.com Var det du som sendte melding om de gasserene? I tilfelle så ble de solgt med bilen.
jan_erik Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 ikke meg i værtfall, gleder meg til nye prosjekttråder driver selv og skal bygge e36 rcn bil
bmwrasaren Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Da må du legge ut prosjekttråd om den her Alltid kjekt å se bilder av Rallycross bygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå