Hylland Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Passer E34 touring interiør i E34 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Sitteputa gjerne, men ikke ryggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 korfor ikkje ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 korfor ikkje ryggen? Hmm... Skulle egentlig ikkje ha svart på denne tråden i det hele tatt. Jeg har holdt på med dette en gang for lenge siden, men jeg husker bare AT det var et eller annet - bare ikke hva.... Husker heller ikke om jeg prøvde fra sedan til touring eller motsatt... Så derfor burde jeg egentlig bare latt være å skrive... Touringsetene har jo en egen "rygg", mens sedanen har bare en pute som går mot ryggen i bilen, derfor ser jeg for meg at touring-setene blir tykke i ryggen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Hmm... Skulle egentlig ikkje ha svart på denne tråden i det hele tatt. Jeg har holdt på med dette en gang for lenge siden, men jeg husker bare AT det var et eller annet - bare ikke hva.... Husker heller ikke om jeg prøvde fra sedan til touring eller motsatt... Så derfor burde jeg egentlig bare latt være å skrive... Hehehe...tenk om alle hadde reflektert like mye over deres handlinger og/eller innholdet i innleggene de skriver her inne... da hadde Bimmers passert BMWCCN´s forum i seriøsitet... Kanskje E34 Touring har en såkalt splittbakseterygg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Kanskje E34 Touring har en såkalt splittbakseterygg ? Det har de, men husk at det er noen sedaner med splittrygg også.. Der er det enda en hengslefunksjon... Har sett sedan-splittseter i en vanlig sedan: de passer i bilen - men allikevel passer de IKKE. Ser litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 denne hengselen fant jeg i min e36 også, den måtte jeg ta av med vinkelkutter for å få vanlige seter til å passe. Alle andre "sære" deler som var til nedfellbare seter var skrudd fast. Merkelig at denne hengselen i midten ikke var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå