Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 korfor ikkje ryggen? Hmm... Skulle egentlig ikkje ha svart på denne tråden i det hele tatt. Jeg har holdt på med dette en gang for lenge siden, men jeg husker bare AT det var et eller annet - bare ikke hva.... Husker heller ikke om jeg prøvde fra sedan til touring eller motsatt... Så derfor burde jeg egentlig bare latt være å skrive... Touringsetene har jo en egen "rygg", mens sedanen har bare en pute som går mot ryggen i bilen, derfor ser jeg for meg at touring-setene blir tykke i ryggen der.
Fredrik Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 Hmm... Skulle egentlig ikkje ha svart på denne tråden i det hele tatt. Jeg har holdt på med dette en gang for lenge siden, men jeg husker bare AT det var et eller annet - bare ikke hva.... Husker heller ikke om jeg prøvde fra sedan til touring eller motsatt... Så derfor burde jeg egentlig bare latt være å skrive... Hehehe...tenk om alle hadde reflektert like mye over deres handlinger og/eller innholdet i innleggene de skriver her inne... da hadde Bimmers passert BMWCCN´s forum i seriøsitet... Kanskje E34 Touring har en såkalt splittbakseterygg ?
Pedi Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 Kanskje E34 Touring har en såkalt splittbakseterygg ? Det har de, men husk at det er noen sedaner med splittrygg også.. Der er det enda en hengslefunksjon... Har sett sedan-splittseter i en vanlig sedan: de passer i bilen - men allikevel passer de IKKE. Ser litt rart ut.
eriklepe Skrevet Desember 10, 2005 Skrevet Desember 10, 2005 denne hengselen fant jeg i min e36 også, den måtte jeg ta av med vinkelkutter for å få vanlige seter til å passe. Alle andre "sære" deler som var til nedfellbare seter var skrudd fast. Merkelig at denne hengselen i midten ikke var det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå