Hylland Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil! Før Gunnar evt. når å svare på dette spørsmålet kunne det jo være litt interessant for oss andre (inkl. Gunnar) å få vite hvorfor du ønsker innsikt i en klassisk bedriftshemmelighet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollemus Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? ..neppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Har desverre ingen konkret kalkyle/budsjett å presentere.. Sikkert noen som lurer når jeg sier det koster en del å drive sidene, for det finnes jo hauger av "ubegrensede" webhotell på et par gig til noen titalls kroner i måneden - for all del, liten tvil om det. Problemet er bare at de er så begrenset at hele greiene bare er bullshit. Som regel står serverne i USA (ihvertfall i utlandet) og de leier av noen som leier som igjen leier av.., med påfølgende dårlig respons, pålitelighet, rettigheter og support. I tillegg står det masse lurerier med liten skrift for å unngå at noen faktisk benytter seg av den "ubegrensede" båndbredden. Ofte er det filer på max 5MB, ingen filmformater lovlig, etc., og så fort man bruker mye båndbredde "forsvinner" plutselig bare kontoen, og det er helt umulig å få tak i de som driver firmaet. Dette har jeg utallige eksempler på, og det gidder jeg rett og slett ikke. Jeg har dessuten behov for litt egne configsettings i php'n på serverne pga. galleriet, og det får man sjelden/aldri hos andre leverandører, så det hadde vært tidkrevende å ordne en alternativ løsning der. Skal man ha skikkelige tjenester på norske kraftige og stabile linjer og servere så koster det fort mye. Sjekk priser på et 2gig webhotell på linux/unix med SQL etc. hos Telenor, ActiveISP, etc.. så får du nok bakoversveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Hvem er du egentlig?Mann eller kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Jepp! Det er derfor jeg kjører en gammel 520i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Hvem er du egentlig?Mann eller kvinne? Utifra nicket så tror jeg kanskje det er en kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Hvem er du egentlig?Mann eller kvinne? Utifra nicket så tror jeg kanskje det er en kvinne? Eller kanskje en som er fasinert av den slags? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollemus Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Korrekt kjetil.... tåpelig nick igrunn, ikke meninga å lure noen. Da hadde det vel blitt LureMus, men de er jeg ikke fan av! Har en kamerat som tjener store av samme forum ide' så hvis du er ærlig gunnar og sier dette ikke er buisness så kan det fort bli det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Ja, han tjener haugevis av penger på reklamen til høyre. Nærmere studier viser faktisk 5 stk linker à 50 kroner mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Ingen arbeider gratis i dag. Alle vil tjene penger i dag. Hva er det som er så galt med det. Brukerene her er med på at han/henne tjener penger. Personlig må eieren av denne sida gjerne bli millionær for min del. Hadde jeg hatt kunnskap og var først ute med denne sida, hadde jeg kanskje vært rik. Eller kanskje ikke. Men jeg var ikke det. Gunnar, stå på. Det hadde kanskje heller vært en ide å få ned unødvendig posting her. Inkludert denne !For mange poster her består kun av smileys. Artig å få e-post om nytt innlegg, også er det bare et tegn der. Puh...godt å få ut litt luft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Du kan på "din profil" i menyen til høyre velge bort at du skal motta e-post for nye innlegg... Stoler på Gunnar og nekter å tro at han for litt siden hadde kronerulling for å tjene penger til egen luksus. Det koster å drifte slike sider, og pengene han tjener (ca 3000,- på sponsorer i året) går sannsynligvis rett tilbake til oss igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Nei. Gunnar er egentlig Millionær. Han har lurt oss alle....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg kan svare, han bruker ikke en dritt går i kjempepluss å tjener store av å bare sitte på god stolen... ser dere ikke all reklamen på sida? Ja, han tjener haugevis av penger på reklamen til høyre. Nærmere studier viser faktisk 5 stk linker à 50 kroner mnd... ...nettopp!!! 250,- pr mnd!! 3000,- pr år! ...eg er i feil bransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå