Gå til innhold

Kor mykje koster driften av Bimmers.no

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, som overskrifta seier. Kor mykje bruker du i året på drifta av Bimmers.no Gunnar? Du må ikkje sei det viss du ikkje vil!

Før Gunnar evt. når å svare på dette spørsmålet kunne det jo være litt interessant for oss andre (inkl. Gunnar) å få vite hvorfor du ønsker innsikt i en klassisk bedriftshemmelighet ? :?

Grunnen til at eg vil vite det er fordi at eg ska starte opp ei konkurrerande sia som ska heite www.bimmer.no... Neida, var egentlig berre av rein nysgjerrighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen arbeider gratis i dag. Alle vil tjene penger i dag. Hva er det som er så galt med det. Brukerene her er med på at han/henne tjener penger. Personlig må eieren av denne sida gjerne bli millionær for min del. Hadde jeg hatt kunnskap og var først ute med denne sida, hadde jeg kanskje vært rik. Eller kanskje ikke. Men jeg var ikke det.

Gunnar, stå på.

Det hadde kanskje heller vært en ide å få ned unødvendig posting her. Inkludert denne !For mange poster her består kun av smileys. Artig å få e-post om nytt innlegg, også er det bare et tegn der.

Puh...godt å få ut litt luft!

Ser at du berre har 25 innlegg, så du kjenne tydeligvis ikkje Gunnar så godt... Eg kjenne ikkje han eg heller, men eg har vært her ein del på forumet, og eg har inntrykk øve at han gjere dette gratis + litt tap...

Rekne med at det er som ein hobby... Ein hobby tjene ein jo vanlegvis ikkje peng på, og når han starta opp sia, så trudde han vel ikkje at sia skulle bli so populær... Og desto meir populær sia blir, desto meir peng koster det for Gunnar... Men eg meine at det burde vært mulig for Gunnar å tjene penger på dette her!!!

Kanskje når nokon kjøper bil via forumet her, så får Gunnar eit par %... ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje når nokon kjøper bil via forumet her, så får Gunnar eit par %... ????

Det blir for dumt, men var et forslag hvertfall... :lol:

Tingen er at han ikke har blitt sponset at-all tidligere, men nå etter kronerulling og noen sponsorer har han kanskje fått tak i det viktigste. Han får heller spe på litt etter hvert som det blir flere sponsorer (og det kommer det til å komme!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å opprette en egen rang på forumet? F.eks de som donerer 200 kr får status som "Donor".

var faktisk ikke noe dumt forslag det nei..det vil jo komme oss brukere veldig tilgode siden Gunnar da kan gjøre sidene ENDA bedre :D

Du har gjort en suveren jobb med disse sidene Gunnar..stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar er jo det man kaller en "ild-sjel"

Så en form for kontigent er jo ikke formye forlangt fra hans side, de fleste forumene tar jo det for å klare driften..så nå når dette forumet er blitt såpass stort tror jeg det ville være på sin plass, slik at ikke 1 mann alene sitter å taper penger på det + at med kontigent kan sidene bli mye bedre en de er idag. Men jeg vil si at sidene er MEGET bra idag..

persolig syns jeg dette er det beste norske BMW forumet, bmwccn forum er for gammeldags og uoversiktlig + at gammelgutta har en litt annen måte å formulere seg på, for all del ikke negativt ment, kun egene synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat...

Det er pr dags dato 2467 registrerte brukere. Vist du seie at Gunnar er ein av dei og trekke han fra, blir det 2466 stk som "må" betale kontigent.. Vist kontigenten då blir på 50 kr pr person for eit år, blir den samla summen 123 300 ,-... Du kan jo bli "rik" du Gunnar ;-)

Reknar med at eg får ein viss % andel sia eg "kom" på dette :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mogleg... Men lat oss seie at Gunnar går i tap når det gjelde driften av bimmers.no, synest du at det også er rett?

Det synest ikkje eg.. Derfor meiner eg at vist Gunnar går med tap på å halde oppe bimmers.no, burde han ta ein form for kontigent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han tjener nok ikke noe på å drifte denne siden, går vell ut i null ja tenker jeg.

Men hvis du noen ganger trenger penger til noe angående siden så er det bare å si ifra Gunnar,

jeg hadde iallefall gjerne betalt en medlemskontigent! Og det vet at det er mange flere også som hadde gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølv om han kanskje ikkje tjener eller taper penger på det, så legge han forferdelig mykje arbeid ned i sidene... Må ha backupkopier osv osv.. Masse arbeid som han MÅ gjøre for at sidene skal være oppe å gå... Synest han burde få litt penger!

Det er alltid mykje stress med kontigent osv.. Sjølv om ein kanskje hadde hatt ein palpay måte her på sida!!!

Men kanskje Gunnar burde sette opp ein "Bimmers stand" når han er på Gatebiltreff eller andre plasser der det samler seg masse bimmerfolk... Så kunne han ha solgt klistremerker, t-skjorter, cap, jakke osv der... Samtidig som han kunne hatt ei sparebørse med "Få bimmers enda bedre" på.... Hehe.. Full av ideer eg idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...