hagenisse Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Bmw kan ikke bygge slikt, heller ikke jul oppheng. "Jul oppheng"? Greit med litt julestemning, men ikke overdriv! Og vis rusten kommer under panser og på bakluke på en bil som er så ung (under 5 år) så hva med dører og kanaler da?!?! Skremmende er det. Gjelder jo ikke bare BMW dette heller. Blir spennende å se dagens biler om 10-15 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Bmw kan ikke bygge slikt, heller ikke jul oppheng. "Jul oppheng"? Greit med litt julestemning, men ikke overdriv! Og vis rusten kommer under panser og på bakluke på en bil som er så ung (under 5 år) så hva med dører og kanaler da?!?! Skremmende er det. Gjelder jo ikke bare BMW dette heller. Blir spennende å se dagens biler om 10-15 år.. Hehe... jeg reagerte også på "jul oppheng". Trodde dette var noe som hang på juletreet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 LOL !! Sorry... sitter og skriver på jobb her,har "jule" stresse tredd ned over øra her !.. Men vi lar det stå, fint med anledningen. Men pointe var at det som kan ryke av deler på som beveger seg på en bmw ryker litt oftere en på mange andre biler. Så understell er litt "svakt" på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Dette var noko anna enn passaten eg køyrde med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg kjørte bare Bora og A4. Det som er litt rart er at hvis man ser på logoen til den trafikkskolen jeg hadde ----> http://www.abc-trafikkskole.no/ så skulle man tro at de holdt seg til BMW, men de har visst en grei avtale med VAG/Audi forhandleren her i byen. Men, tilbake til poenget, i venteværelset hang det diplomer og slikt fra førerkurs i forbindelse med BMW på Nürburgring. Skulle bare ønske at de hadde en 328ci når jeg tok lappen... Snakk om drømmekjøreskolebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Fin bil å kjøre opp i det.... Clutch bør kanskje byttes... har gått ganske langt .. og blitt utelukkende brukt av mennesker som ikke er helt 100% på clutch-bruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 takk for mange svar.. Hva tror dere om prisen da? burde kanskje vært på under 200'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Når vi først snakker om kjøreskole biler, Selv kjørte jeg en 328ci når jeg tok lappen to år siden. Dette var med AB Trafikkskole, men jeg vet at Halvorsen Trafikkskole i Bærum har begynt å kjøre med en M3, e46 M3. hvor kult er ikke det da? hehehe. Svein Svenson Trafikkskole i Bærum har en Evo 7 eller 8 hehehe :D:D her er det om å vinne elever ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå