Arimanni Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Far min vurderer å kjøpe seg MB (hjelper ikkje enn så mykje eg maser om at han heller burde kjøpe seg ein god gammal e34 m5), og lurer kort og greit på kva som er forskjellen på C og E klassen til MB. Er det nokre vesentlege forskjella, eller berre utsjånaden? Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 c tilsvarer 3 serien og e tilsvarer 5 serien. fattern har en ny e med alt utstyr. fy for en hærlig bil.. finner mer info på mbentusiastklubb.com(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 ok... takker... skal sjekke det ut med ein gong.. da synes eg han burde gå for ein e klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Er vel samme forskjellen som på 3 og 5 serien til BMW. Størrelse, utsyr, motor osv osv Bruker mye av de samme motorene, men det er jo to forskjellige biler. Har kjørt en del C-klasser. Synes det er gode biler eg. Hvis man satser på noen andre utsyrsutgaver enn Classic og de der. C220CDi Sport er jo en helt konge bil, men det er nå forsåvidt E220CDi Avantagrde eller sport og da.... Kommer helt an på lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Mercedes-Benz C-klassen er ekvivalent til BMW 3-serie og E-klassen er ditto BMW 5-serien. Størrelsesmessig er dagens E-klasse litt større enn BMW´s E60/E61, men ellers er motorprogrammene rimelig identiske for begge modellene. Hvis din far ønsker å kjøpe f.eks en brukt E-klasse burde han enten kjøpe en W124 eller en W211...og absolut ikke en W210... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Takker for alle svar.. Han vil ha ein MB fra 1997 og oppover til ein billig penge.. han er ein sånn type som ikkje legge for mykje penger i bil.. Meina da er eit framkomstmiddel og that's it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 står jo en del info på http://www.mercefreaken.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Vis han dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275978 http://bmw.jaeger.no/nyheter/en_artikkel.asp?id=1552 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Hvis han mener det kun er et fremkomstmiddel burde han vel heller kikke på Skoda.... Driftsikre biler til billig penge. Utseende og sjel er en helt annen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Hei hei... Skoda'en min har sjel. Det er jo tross alt en liten, rød to-seter. Det er jo sportsbilbetegnelse det.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hvis han mener det kun er et fremkomstmiddel burde han vel heller kikke på Skoda.... Driftsikre biler til billig penge. Utseende og sjel er en helt annen ting hehe... det er jo det at han nå har lyst på ein litt betre bil.. har to passata (1989 mod og stasjonsvogn 1992 mod) no, og han er byrja å bli ganske lei av dei.. Har lyst på litt meir kvalitet og kjøyrekomfort.. han har altid likt MB, men aldri tatt seg råd til å kjøpe ein.. men ettersom han er byrja å bli litt eldre no, synest han at han fortjener ein litt finare bil.. noko som eg er heilt einig med han i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Det finnes jo veldig mange fine E39'er der ute da... Dere kan jo teste litt forskjelige biler, og se hva han liker best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 E-klassen er da ikke større en E61... uten å sjekke tallene tipper jeg at du tar feil der "bmwE9" har kjørt en E350 for ikke så lenge siden... grei bil om man liker utseende .. jeg liker komforten i Mercedes .. den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå