Ostespiller Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 men..... Hva forventer man av en ny M3: Komfort Luksus moderne teknologi Og motorsport Å når man pusser opp en gammel M, så hvorfor ikke lage den som de nye. Komfortabel og lukseriøs på veien og en pchyco på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 men.....Hva forventer man av en ny M3: Komfort Luksus moderne teknologi Og motorsport Å når man pusser opp en gammel M, så hvorfor ikke lage den som de nye. Komfortabel og lukseriøs på veien og en pchyco på bane Det går ikke rett og slett. E30 Karroseriet er for mykt til å kunne hamle opp med nyere M3 på bane om man tenker fjæringskomfort. Enkelt forklart så trenger ikke f,eks E46 M3 så kompromissløst understell som E30 for å være bra på bane på grunn av at chassiet er mye stivere. Så skal du ha en rå bane E30 M3 så må den være knall stiv, lett og ha en frisk maskinist som IKKE ødelegger vektbalansen. Greier du å pakke komfort inn i dette så er du en sann mester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bruker bilen mer på veien en på bane. Så jeg vil heller ha en banebil bydg om til gatebil. Selv om jeg skal ha bilen stiv som faen skal jeg ha komfort. Og med det mener jeg racing komfort. Luxeriøse coupe omgivelser. Man skal trives bak rattet Trives vel egentlig bak rattet på originalt også Men-- Man kan alltids få det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 stiv som f... og med komfort? hvordan skal du få til det? tror aldri en E30 kan bli en luxeriøs coupe men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 stiv som f... og med komfort? hvordan skal du få til det?tror aldri en E30 kan bli en luxeriøs coupe men.. Min er stiv som faen, og jeg trives bak rattet !! Men komfort...Nei det har jeg ikke sett.. Blir faktisk bare mindre og mindre av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Min er stiv som faen, og jeg trives bak rattet !! Men komfort...Nei det har jeg ikke sett.. Blir faktisk bare mindre og mindre av det hehe! det er sånn det skal være det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 *skratte* man får nokk ikke i pose og sekk på en gammel M3 nei! Den er enten stiv som juling og komfor som en gocart , dvs at ræva og rygg raden din er støtdemper Ellers så er den sånn passe myk, men enda ikke komfor bil. Tror nok du vil trives som en unge bak rattet uansett!!! Bilen er fantastisk artig !!! E30 M3 er den feteste ever etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke vi helt prater om det samme. Når jeg mener komfort, mener jeg at det er vakkert inne i bilen. Kjøre komfort alltså, stivt understell store felger å minst mulig gummi. Bilen skal sitte på veien å gå som faen. Men jeg skal inne i bilen ha følelsen av at allt er nytt. Og jeg skal ha rolls roys standard Hvis man skal gjøre e30 m3en komfortabel å kjøre, så fucker man jo allt som heter veigrep. Det ville jeg aldri gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke vi helt prater om det samme. Når jeg mener komfort, mener jeg at det er vakkert inne i bilen. Kjøre komfort alltså, stivt understell store felger å minst mulig gummi. Bilen skal sitte på veien å gå som faen. Men jeg skal inne i bilen ha følelsen av at allt er nytt. Og jeg skal ha rolls roys standard Hvis man skal gjøre e30 m3en komfortabel å kjøre, så fucker man jo allt som heter veigrep. Det ville jeg aldri gjort Du føkker jo litt med en E30 M3 om du legger inn 20mm tykt listeverk i engelsk eik også da.. Rolls royce standard det Bilen din vil bli TUNG! Men jeg ser poenget ditt, om en M3 som virkelig er personlig. Men de virkelige hardcore M3 fanatikerne vil nok ikke mene din blir den feteste av dem alle... Ikke jeg heller forøvrig, da min drømme-M3 skal veie max 1000Kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke vi helt prater om det samme. Når jeg mener komfort, mener jeg at det er vakkert inne i bilen. Kjøre komfort alltså, stivt understell store felger å minst mulig gummi. Bilen skal sitte på veien å gå som faen. Men jeg skal inne i bilen ha følelsen av at allt er nytt. Og jeg skal ha rolls roys standard Hvis man skal gjøre e30 m3en komfortabel å kjøre, så fucker man jo allt som heter veigrep. Det ville jeg aldri gjort Du vil nok få en "one of a kind" E30 M3 da tror jeg. Tøft med noen som går andre veien også. Når det er sagt, skal det også sies jeg ikke ville valgt et slikt interiør i en E30 M3, bilen som oser racing og bane. Men hver sin smak da Jeg bygger min i tysker-stuk med uorginal farge, masse carbon race-deler og bur/stoler. Godt og blandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke vi helt prater om det samme. Når jeg mener komfort, mener jeg at det er vakkert inne i bilen. Kjøre komfort alltså, stivt understell store felger å minst mulig gummi. Bilen skal sitte på veien å gå som faen. Men jeg skal inne i bilen ha følelsen av at allt er nytt. Og jeg skal ha rolls roys standard Hvis man skal gjøre e30 m3en komfortabel å kjøre, så fucker man jo allt som heter veigrep. Det ville jeg aldri gjort Du vil nok få en "one of a kind" E30 M3 da tror jeg. Tøft med noen som går andre veien også. Når det er sagt, skal det også sies jeg ikke ville valgt et slikt interiør i en E30 M3, bilen som oser racing og bane. Men hver sin smak da Jeg bygger min i tysker-stuk med uorginal farge, masse carbon race-deler og bur/stoler. Godt og blandet Tyskerstuk? Skal du ha alt for smale dekk i forhold til felgene? Ellers sier jeg: Way to go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hmm, savner mer biler og mindre snakk. Vist dere ska diskutere dagens M3, LAG NY TRÅD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke vi helt prater om det samme. Når jeg mener komfort, mener jeg at det er vakkert inne i bilen. Kjøre komfort alltså, stivt understell store felger å minst mulig gummi. Bilen skal sitte på veien å gå som faen. Men jeg skal inne i bilen ha følelsen av at allt er nytt. Og jeg skal ha rolls roys standard Hvis man skal gjøre e30 m3en komfortabel å kjøre, så fucker man jo allt som heter veigrep. Det ville jeg aldri gjort Du vil nok få en "one of a kind" E30 M3 da tror jeg. Tøft med noen som går andre veien også. Når det er sagt, skal det også sies jeg ikke ville valgt et slikt interiør i en E30 M3, bilen som oser racing og bane. Men hver sin smak da Jeg bygger min i tysker-stuk med uorginal farge, masse carbon race-deler og bur/stoler. Godt og blandet Tyskerstuk? Skal du ha alt for smale dekk i forhold til felgene? Ellers sier jeg: Way to go Nja, de er ikke så ille som mange av de værste stukene i tyskland men litt er det jo, spesielt bak. Kjører 10" bak med 245/35. Er ikke så ille, men jeg synes det er skikkelig tøft! Og dyp høyglanspolert kant seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 hmm, savner mer biler og mindre snakk.Vist dere ska diskutere dagens M3, LAG NY TRÅD F.... deg. Jeg lagde tråden for å få meninger. Og for å få ideer. GÅ ET ANNET STED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Kjører 10" bak med 245/35. Er ikke så ille, men jeg synes det er skikkelig tøft! Og dyp høyglanspolert kant seff. Kjører 10" bak selv, m/ 255/30 Bredt er fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå