Viko Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hmm, savner mer biler og mindre snakk.Vist dere ska diskutere dagens M3, LAG NY TRÅD F.... deg. Jeg lagde tråden for å få meninger. Og for å få ideer. GÅ ET ANNET STED Var det ikkje Verdens Feteste E30 m3 som var overskriften da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Tror ikke vi helt prater om det samme. Når jeg mener komfort, mener jeg at det er vakkert inne i bilen. Kjøre komfort alltså, stivt understell store felger å minst mulig gummi. Bilen skal sitte på veien å gå som faen. Men jeg skal inne i bilen ha følelsen av at allt er nytt. Og jeg skal ha rolls roys standard Hvis man skal gjøre e30 m3en komfortabel å kjøre, så fucker man jo allt som heter veigrep. Det ville jeg aldri gjort Du vil nok få en "one of a kind" E30 M3 da tror jeg. Tøft med noen som går andre veien også. Når det er sagt, skal det også sies jeg ikke ville valgt et slikt interiør i en E30 M3, bilen som oser racing og bane. Men hver sin smak da Jeg bygger min i tysker-stuk med uorginal farge, masse carbon race-deler og bur/stoler. Godt og blandet Tyskerstuk? Skal du ha alt for smale dekk i forhold til felgene? Ellers sier jeg: Way to go Nja, de er ikke så ille som mange av de værste stukene i tyskland men litt er det jo, spesielt bak. Kjører 10" bak med 245/35. Er ikke så ille, men jeg synes det er skikkelig tøft! Og dyp høyglanspolert kant seff. Jeg hadde faktisk 10*17 Borbet A på min M3 Nr.2. Der var det også 245/35 og jeg synest ikke det var ille den gang. Tenkte faktisk ikke over det i det hele tatt. Så da kan det ikke være ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Var det ikkje Verdens Feteste E30 m3 som var overskriften da?? Les førsteposten før du skriver da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg bygger min i tysker-stuk med uorginal farge, masse carbon race-deler og bur/stoler. Godt og blandet De carbon race-delene haru ikke fortalt no om? Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg bygger min i tysker-stuk med uorginal farge, masse carbon race-deler og bur/stoler. Godt og blandet De carbon race-delene haru ikke fortalt no om? Høres bra ut Ja, blir å bestille carbon innsug etter jul hvis $ går etter planen. Men mente`92 DTM vinge/flap og speil som jeg har liggende for de som ikke har lest tråden på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå