Tore Diesel Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Er dette billig for en 850 csia? I og med at dette er den med en del hester liksom! Får den da ferdig på veien for rundt 260. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=3&tot=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 satt og så på den bilen der og de andre 850'ene på finn.no i går faktisk. men hvorfor sitter det 380hk i den der og bare 300 i de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Sikker på at de andre er csiA da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 CSien har 380hk. Vanlig 850 har vel 300... Fin bil, men ville ikke hatt den med automat, den bilen passer best med en sekstrinns manuell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 satt og så på den bilen der og de andre 850'ene på finn.no i går faktisk. men hvorfor sitter det 380hk i den der og bare 300 i de andre? Det er det som er forskjellen på 850CSI(381hk) og 850(300hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Såvidt jeg kan se er det der en vanlig 850CiA, med 300hk, ikke 380hk som det står i annonsen (og som er det magiske tallet på 850CSi). - CSi-motoren har "Powered by ///M" på motordekselet/toppdekselet. - CSi-ene ble vel kun levert med 6-trinns manuell? - CSi-ene kom ikke før sent '92. Den på Finn er '91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Den beste "850" siden på nettet... http://www.e31.net/english.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Fin bil. Håndbyggd motor.. Digg crusebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Viser det seg at det "bare" er en vanlig 850, så er det jo ikke så billig lenger. Irriterende dersom selger ikke har kontroll på hvilken motor han har da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 egga til kappkjøring med min nissan sunny mot en vanlig 850 og den var ute av synet før jeg kom over i 2 så det er en rask nok bil. Var kanskje litt optimistisk når jeg ropte "smak eksos!" i lyskrysset...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 egga til kappkjøring med min nissan sunny mot en vanlig 850 og den var ute av synet før jeg kom over i 2 så det er en rask nok bil. Var kanskje litt optimistisk når jeg ropte "smak eksos!" i lyskrysset...? Hehehe! Den var jaggu bra! Spørs om du var en smule optimistisk da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 he he. men når sannt skal sies så hang jeg godt med en bmw en gang,vet ikke hvordan type,men en 2 seter av miata type.ikke spes pen men så ut til at den skulle gå fort. han duden i kjerra svetta skikkelig og tyna siste pip ut av biimern men ble ikke kvitt meg. han solgte vel bilen den kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 - CSi-ene ble vel kun levert med 6-trinns manuell? . jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Men 850 er vel ikke noe å kjøpe, ble anbefalt å kjøpe 840 istedenfor. Det var vel kanskje pga pris på deler og lignende? Husker ikke i farten. Men utrolig råe biler, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå