ThomasB Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 har sett at det er ganske billige deler her. ligger koed i Danmark??? hvordan blir det med frakt og toll på bestillinger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Koed ligger i danmark ja.. har handlet der flere ganger å skal handle mere også... rask leveringstid å god service... Frakt er heller ikke dyrt... å moms er bare å gange total summen med 0.25 å legge det til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 men blir det ikke toll på pakken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Ikke toll på bildeler nei. Bare merverdiavgift og "behandlingsgebyr" fra Tollvesnet på rundt 160,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hvor i danmark ligger butikken dems? skal til danmark i sommer så hadde vært morro å stikki innom, noen som har vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Sitter akkurat og bestiller meg noen deler ifra de nå jeg.Har handlet der før jeg.Og det er billig og kjapt levert=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg betalte da masse toll på delene mine som jeg kjøpte i fra koed.. merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Sikker på at du ikke blander TOLL og MVA nu? MVA skal du betale, TOLL skal du ikke betale på bilustyr, etc. Det er bare produkter som innføres til Norge, som kan skade det indre markedet (kjøtt, korn, etc) som det kommer TOLL på itillegg til MVA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er bare MVA(moms) i tillegg. Koed ligger mellom Aalborg og Århus.Hvis du skal besøke Djurs Sommerland,er det like i nærheten. Kart på www.koed.dk under "info"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 vil bare legge til noe på denna tråden. jeg bestilte meg angel-eyes hos koed.dk for drøyt 1-2 mnd siden. det var sprekk i det ene glasset og jeg ringte til Daniel og klaget.. nå har det riktignok godt ett par mnd, men det hele ender da med, att Daniel ringte meg idag. og sa att han selv skal levere ett nytt sett med angel-eyes til meg i romjula.. DET kaller jeg service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Det er bare MVA(moms) i tillegg.Koed ligger mellom Aalborg og Århus.Hvis du skal besøke Djurs Sommerland,er det like i nærheten. Kart på www.koed.dk under "info"! Koed ligger ca. 30 minutter fra Århus sentrum i nordlig retning mot byen Grenå (som forøvrig har direkte fergeforbindelse til Varberg i Sverige)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Har fått AE lykter derfra for over en måned siden og her om dagen kom det et brev fra TNT (di som fraktet lyktene) at jeg måtte betale en importavgift på 600 kr til tollvesenet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Har fått AE lykter derfra for over en måned siden og her om dagen kom det et brev fra TNT (di som fraktet lyktene) at jeg måtte betale en importavgift på 600 kr til tollvesenet... jupp, samma som skjedde med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå