Bmw323i Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Ikke bruk 40-50 000kr for ynkelige 250 hk!! Om du sender motoren eg eventuelt hele bilen (sistnevnt er beste løsning) så får du sikkert trimma den til 500-600hk for 50-60 000kr!!! Men siden de får 5-600 hk utav en 2 liter for la oss si 60 lapper, så må jo jeg gjøre noe helt feil som påkoster min motor langt over 100k... og håper på 600 hk i en 3 liter - og hos meg er ikke arbeid inkludert... har du handlet alle delene i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 har du handlet alle delene i norge? Nope... Er du gal...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Pris excl. Moms: DKK 16,995,00 Pris inkl. Moms: DKK 26,243,75 sæt Det var voldsomt til moms på det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 har du handlet alle delene i norge? Nope... Er du gal...?? begynte å lure. lyst å legge ut en prisliste? så folk her kan se hvor mye det koster å lage et skikkeklig turbobygge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 begynte å lure. lyst å legge ut en prisliste? så folk her kan se hvor mye det koster å lage et skikkeklig turbobygge? Har vel egentlig ikke det... Ikke for å være kjip, men alt jeg legger ut på bilen min er lagt i en perm, og den skal jeg ikke bla tilbake i før den dagen den er ferdig (Begynner å koste noen kroner etterhvert... Så jeg vil ikke vite eksakt hva den har kostet meg før bilen er 100% ferdig..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå