nokiaas Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) Ah, det har ikke jeg, så det er derfor jeg ikke kunne trykke inn spaken da jeg prøvde i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) Ah, det har ikke jeg, så det er derfor jeg ikke kunne trykke inn spaken da jeg prøvde i dag. Hmmm... Merkeleg at eg har det og ikkje du.. Ettersom eg har ein simplare utgave av bilen enn det du har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg har ikke lyktespyling heller. Tror det er mange varianter ute, jeg skulle ettermontere kjørekomputer også, men manglet ledningsnett til det, så det var litt kipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ok... Må variere ein god del da.. Har du den minste kjøyrekomputeren? Eller har du berre klokka? Sånn som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Bare klokke, hadde kjøpt OBC og alt, men måtte jo selge den igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hehe... oki.. eg har faktisk ikkje fått ut den forbanna klokka sånn at eg får sjekke om det er lagt opp skikkelege ledningar, eller om det berre er noko tull som ligge der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Klokka er lett å ta ut, men du må ta ut CD spilleren først, på høyre side i åpningen for CD spilleren er det en hendel/spake som du skal skyve på, da løsner klokka. se her for bedre forklaring: http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/OBC.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 oki... skal bort og teste det no takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Når du trykker spaken innover mot rattet spyler du med spylerkonsentratet (den lille tanken rett foran ruta under panseret) Den tanken henger på hovedtanken min. Voldsomt med spyleveske på bilen foresten. 8liter i hovedtank, 2liter i intensivtank og 4liter i bakrutetank. Når jeg trykker inn, kjører den spyling på frontrute og intensiv vask på både hoved og grøftlys 2ganger med 2sek pause. Litt snedig den. Det som er bra med bimmersen (HER OGSÅ!), er at den spyler før viskerne starter. Virker litt logikk i det. Mercen jeg hadde rakk å dra sanda over vindua 2 ganger før væska kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Min skrur seg også ned et hakk når jeg stopper eller kjører sakte.. Øker jeg farten igjen så setter den opp igjen til hakk 2.. Jeg må teste denne metoden din nokiaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Min skrur seg også ned et hakk når jeg stopper eller kjører sakte.. Øker jeg farten igjen så setter den opp igjen til hakk 2..Jeg må teste denne metoden din nokiaas NB! Det virker jo bare når man kjører, men det trenger jeg vel ikke å fortelle, det sier seg nesten selv. Tror alle har den funksjonen at det blir automatisk intervall ved stans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå