henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 du må regne med og reise et stykke når man skal handle bil.. er mange velholdte biler med større motor til samma pris til salgs..og som Divine sier..316 er dødt! det og ta en panservogn (240) kan så være.. hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert valget når du først skal opp i den prisklassen.. bmw kjennetegnes ved motor og komfort..der har du komfort.. Jeg har ikke sett så mange som er 97 modell iværtfall.. Og jeg stoler ikke på km når bilen ble importert sent på 90tallet, den kan ha gått som taxi i tyskland for alt jeg vet! Har bodd på finn.no og autodb den siste tiden, å jeg har faktisk ikke funnet fler enn et par som har fristet! Jeg er også 18 år, og har kanskje ikke så godt av en sprek bil:P For å være helt ærlig kjører jeg som en dust på steroider med mamma sin "småspreke" bil, men jeg kjører mer som en halvnarkis med mel i nesa med pappa sin bil som går tilsvarende med 316.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 bmw kjennetegnes ved motor og komfort..der har du komfort.. HE HE HE HE HE HE !!! jævlig bra sagt *gilse* Vel... har en 320 med 325 motor jeg vurdere og slege. bilen trenger ny clutch, takluken er defekt , men er meget pen. Det er cupe. Motoren skal" ha godt" 125 000 km, men tror nok den har godt mer. Bilen er rask ! Veldig rask. 0-100 på 6,8 bilen har trimkamp og chipp fra Ess tuning i aremark. Full m3 styling og Angelseys. bilen går får 70 000 kr pga en del små fikks. Du har iallefall 150 kmt der 316 har 100 Jeg liker best biler som jeg kan stole på km stand og ikke slike som eieren "tror den boksen som har km i seg" ble bytta for 10 år sia.. Jeg trenger en bil som starter og går uten problemer og gjevlige verkstedsbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei henrikjah Høres ut som du har bestemt deg for denne bilen allerede....Men tenk deg godt om,det høres ut som det er en del "småplukk" med denne bilen. Denne sjappa selger jo bilen for kunde så de har ikke noe ansvar om att ting blir fikset før et evt salg. Markedet flommer jo over av rimelige E36 så let heller litt lenger. Selv ble jeg plutselig uten bil for et par måneder siden men har ennå ikke funnet en ny bil som jeg har vært fornøyd med.... Moralen er:ikke kjøp den første og beste bilen du finner,det kan du komme til å angre på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei henrikjahHøres ut som du har bestemt deg for denne bilen allerede....Men tenk deg godt om,det høres ut som det er en del "småplukk" med denne bilen. Denne sjappa selger jo bilen for kunde så de har ikke noe ansvar om att ting blir fikset før et evt salg. Markedet flommer jo over av rimelige E36 så let heller litt lenger. Selv ble jeg plutselig uten bil for et par måneder siden men har ennå ikke funnet en ny bil som jeg har vært fornøyd med.... Moralen er:ikke kjøp den første og beste bilen du finner,det kan du komme til å angre på.... Hei Bjørn Etter å ha kikket på bilen 4 ganger og kjørt den i 2 dager har jeg nesten bestemt meg ja! Jeg har også vært i kontakt med sjappa mange ganger og de fikser alt før salg, etter avtale med eier Jeg har lett og lett og lett.. men jeg finner ikke noe! Og jeg trenger en bil! Sprekere biler som er på andre sia av norge frister ikke, hadde jeg hatt bedre tid hadde det vært andre boller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei henrikjahHøres ut som du har bestemt deg for denne bilen allerede....Men tenk deg godt om,det høres ut som det er en del "småplukk" med denne bilen. Denne sjappa selger jo bilen for kunde så de har ikke noe ansvar om att ting blir fikset før et evt salg. Markedet flommer jo over av rimelige E36 så let heller litt lenger. Selv ble jeg plutselig uten bil for et par måneder siden men har ennå ikke funnet en ny bil som jeg har vært fornøyd med.... Moralen er:ikke kjøp den første og beste bilen du finner,det kan du komme til å angre på.... Enig med M6 Bjørn her, er sinnsykt mange e36 ute på markedet nå, jeg personlig ville ikke gitt mer enn 75.000 for denne bilen. Må ha is i magen når du skal kjøpe ny bil nå, det er jo tross alt kjøpers marked nå ! For meg tok det nesten fire måneder før jeg fant den bilen jeg ville ha for en riktig pris. Har vel sett på godt over 10 biler før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Enig med M6 Bjørn her, er sinnsykt mange e36 ute på markedet nå, jeg personlig ville ikke gitt mer enn 75.000 for denne bilen. Må ha is i magen når du skal kjøpe ny bil nå, det er jo tross alt kjøpers marked nå ! For meg tok det nesten fire måneder før jeg fant den bilen jeg ville ha for en riktig pris. Har vel sett på godt over 10 biler før det. Jeg har desverre ikke så lang tid på meg.. Det er ikke bare sånn at jeg skal ha en bil for å kjøre unødige turer hele tiden, hadde det bare vært så enkelt Jeg får låne bil av mamma eller pappa til jobben hver dag, og gjøremål på kvelden.. Men etter skeiv forstilling på pappa sin og 1 forsikringssak på mamma sin kjøper jeg min egen bil! Jeg har lyst på bil før nyåret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg har desverre ikke så lang tid på meg.. Det er ikke bare sånn at jeg skal ha en bil for å kjøre unødige turer hele tiden, hadde det bare vært så enkelt Jeg får låne bil av mamma eller pappa til jobben hver dag, og gjøremål på kvelden.. Men etter skeiv forstilling på pappa sin og 1 forsikringssak på mamma sin kjøper jeg min egen bil! Jeg har lyst på bil før nyåret... Har faktisk gjort det samme... Cr-v'en til mamma har vel rullet noen ekstra kilometer for å si det sånn Må bare få ned skriftlig på at de fikser de feilene som er på bilen, se godt etter riper o.l, koster fort noen tusenlapper for å få fikset små parkeringsbulker/riper. Håper det ordner seg ! Men som sagt er prisen fr stiv synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 om du ikke får bilen for 80 eller mindre _uten_ feil ville jeg funnet en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Har faktisk gjort det samme... Cr-v'en til mamma har vel rullet noen ekstra kilometer for å si det sånn Må bare få ned skriftlig på at de fikser de feilene som er på bilen, se godt etter riper o.l, koster fort noen tusenlapper for å få fikset små parkeringsbulker/riper. Håper det ordner seg ! Men som sagt er prisen fr stiv synes jeg Hehe, det er sånn det skal være Det er en særiøs sjappe som en kompis av meg også kjøpte sin A4 fra. Så feilene blir fikset før eventuelt kjøp! Jeg legger ved "rapporten" min til forhandleren, så han kan videreformidle det til eier og fortelle han at den ikke er verdt så mye som han håper.. Det er kun "katteriper" på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 om du ikke får bilen for 80 eller mindre _uten_ feil ville jeg funnet en annen byr 75 tusen alt fikset, og rapport fra meg og NAF foreligger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 316 er gøy.. kan du KJØRE FRA skolebarn... kanskje også en skolebuss .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 316 er gøy.. kan du KJØRE FRA skolebarn... kanskje også en skolebuss .. Vel, jeg er 18 år og bruker 100kroner på bil. Vet ikke åssen bil du hadde når du var 18, men jeg er iværtfall fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 316 er gøy.. kan du KJØRE FRA skolebarn... kanskje også en skolebuss .. Vel, jeg er 18 år og bruker 100kroner på bil. Vet ikke åssen bil du hadde når du var 18, men jeg er iværtfall fornøyd! Det er riktig, må bygge seg oppover ! Mener jeg ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Får du den med alle feilene fikset for 75.000 er det vel greit nok, kan vel gjøre bedre kjøp privat, men. Hva i alle dager er greia med dette "kjøp større motor"-tullet hver gang noen ser etter en bil med forholdvis lav effekt? 316 er ingen racer, men den holder fint følge med trafikken i Norge. At man kun har 100 når 325 har 150 er totalt uninteressant for mange, det er ikke alle som får orgasme av å kjøre fra folk på motorveien. Som førstebil er nok en 316 helt flott. Og, på banekjøringene ser man jo stadig motorsvake biler dra i fra langt sterkere - det er nok kjempegøy for de i rask bil tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Får du den med alle feilene fikset for 75.000 er det vel greit nok, kan vel gjøre bedre kjøp privat, men. Hva i alle dager er greia med dette "kjøp større motor"-tullet hver gang noen ser etter en bil med forholdvis lav effekt? 316 er ingen racer, men den holder fint følge med trafikken i Norge. At man kun har 100 når 325 har 150 er totalt uninteressant for mange, det er ikke alle som får orgasme av å kjøre fra folk på motorveien. Som førstebil er nok en 316 helt flott. Og, på banekjøringene ser man jo stadig motorsvake biler dra i fra langt sterkere - det er nok kjempegøy for de i rask bil tenker jeg Mange kloke ord og meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå