henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Etter en liten tur på finn.no har jeg kommet fram til noe jeg skal legge fram for selger. 1996 64.000,- 146.000 Oslo 1997 65.000,- 106.400 Oslo 1996 65.000,- 134.000 Sjetnemarka 1996 69.000,- 148.500 Stavanger 1997 75.000,- 122.000 Ulset 1997 84.000,- 98.200 Borgenhaugen 1999 89.000,- 118.000 Spydeberg ----------------------------------- 1997 73.000,- 125.000 | ___ | _____| Snittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 skal du først ha bil med liten motor som du sier så hadde jeg valgt noe annet rett og slett.. det florerer av E36 til salgs på nett og mange med full servicehistorikk(som den 320 jeg la link til tidligere i dag) normal km.stand og som faktisk ser Bra ut.. Virker som du stresser med og kjøpe deg bil..og vil tro at etter kort tid at ønsket om noe som triller faktisk framover står på ønskelisten.. å få solgt denne bilen igjen en gang i framtiden = umulig,da det er tusen E36 bare på autodb til salgs. men ønsker du bilen så for all del kjøp den men ikke ei krone over 70.000,-...det er den rett og slett ikke verd i kliss original tilstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 skal du først ha bil med liten motor som du sier så hadde jeg valgt noe annet rett og slett..det florerer av E36 til salgs på nett og mange med full servicehistorikk(som den 320 jeg la link til tidligere i dag) normal km.stand og som faktisk ser Bra ut.. Virker som du stresser med og kjøpe deg bil..og vil tro at etter kort tid at ønsket om noe som triller faktisk framover står på ønskelisten.. å få solgt denne bilen igjen en gang i framtiden = umulig,da det er tusen E36 bare på autodb til salgs. men ønsker du bilen så for all del kjøp den men ikke ei krone over 70.000,-...det er den rett og slett ikke verd i kliss original tilstand.. Du har gjennomskuet meg, jeg stresser som en gud! Og det gjør meg ikke mindre stressa å måtte tenke på at jeg må reise over land og vann for å skaffe meg en bil.. Her er en liste over biler jeg har særiøst vurdert, men utelukker pga avstand. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6475637&sid=6aC7aI96K954085&pos=47&tot=52&page=2 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=6485434&sid=3aLJFBDt6349469&pos=1&tot=1173 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6473816&sid=6aC7aI96K954085&pos=23&tot=52&page=1 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=5150760&sid=6aC7aI96K954085&pos=48&tot=52&page=2 Og km garanti? nei det har vi ikke sett.. regner med at disse bilene er importert! Bomtur til 2000kr, nei takk! Holla hvis du ser noen andre til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 støtter 92 Custom og reten av kirkekoret i dette. Er altfor dyrt for en stakkars 316 med liten motor og uten utsyr som skinn ineriør ..personlig så ville jeg gått for en 320. mye mer bil for pengene, litt dyrere forsikring, men det du har igjenn for en slik bil i forhold til en 316 kan ikke sammenlignes + at et eventuelt videresalg blir lettere Er ikke mange som kjøper slike biler til den prisen. rett og slett fordi du får en bedre bil til omentrent samme pris. Så om du har det så travelt med å kjøpe en bil at du kjøper en 316 til 75-80000, så blir du garanter å angre senere + at du kommer til å tape mye penger på å selge den. Har kjørt noen 316 og gassresponsen er rett å slett deprimerende. og forbikjøringer blir jo nesten livsfarlige pga lite effekt fra motor.. Jeg ville aldri brukt så mye penger på en slik bil pga at det rett og slett er å kaste dem ut gjennom vinduet..da kan man heller vurdere andre bilmerker. men det er jo du som skal kjøpe bil, så du gjør jo det du selv vil..men det er jo ganske mange her inne som sier det samme Word of advice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 og vil tro at etter kort tid at ønsket om noe som triller faktisk framover står på ønskelisten.. Sier du at 316 kun har revers? Hmm, da er det nok lurt å finne noe annet ja. Uansett, jeg tror heller ikke 316 er det beste kjøpet i denne prisklassen, men at 320 (eller 328 for den del) skulle være så mye bedre tror jeg heller ikke. Er gassresponsen så dårlig i 316 altså? Greit nok at den går rimelig dårlig, men det er jo ikke det samme. Uansett, slutt å stresse, det tjener du nok på i lengden. Det er vel også verdt å reise et lite stykke, men få en bedre bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 bmw kjennetegnes ved motor og komfort..der har du komfort.. HE HE HE HE HE HE !!! jævlig bra sagt *gilse* Vel... har en 320 med 325 motor jeg vurdere og slege. bilen trenger ny clutch, takluken er defekt , men er meget pen. Det er cupe. Motoren skal" ha godt" 125 000 km, men tror nok den har godt mer. Bilen er rask ! Veldig rask. 0-100 på 6,8 bilen har trimkamp og chipp fra Ess tuning i aremark. Full m3 styling og Angelseys. bilen går får 70 000 kr pga en del små fikks. Du har iallefall 150 kmt der 316 har 100 Jeg liker best biler som jeg kan stole på km stand og ikke slike som eieren "tror den boksen som har km i seg" ble bytta for 10 år sia.. Jeg trenger en bil som starter og går uten problemer og gjevlige verkstedsbesøk. Vel.. da kjøper du deg iallefall ikke bmw !!! Er mer kødd og problem de med Ford !!! jeg har kjent de som har eid bilen før, karroseri har rullet 240 000 motoren er byttet , og den ble byttet i fjor, da hadde den godt 110 000 , det bekreftett forige eier også. Men jeg har jo ikke noe garanti for hvor langt siste man har kjørt, men han mente det ikke var mer 10 000 km. Er på 3 bmw nå.. har hatt en som hadde rullet 100 000 km. Den var det også bare møkka med. Olje lekk, termostaten gikk, vanpumpa gikk,.enneledda dret seg, foringer ble det slark i ja. elektriske ville ikke altid virke som det skulle. Nei, bmw som audie er fulle av tull og rare feil . Selv om det er slite deler, må du regne med og bytte små ting på bilen en gang pr kvartal. Er altid et eller annet som blir rart med de virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Og km garanti? nei det har vi ikke sett.. regner med at disse bilene er importert! Bomtur til 2000kr, nei takk! Har bilen komplett servicehefte, så er vel km-juks ganske utelukket. Og hvorfor har du så mye mer tro på at km-stand er riktig viss bilen er solgt ny i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Klokt ord? KJØP MIN! Får den for 90000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 støtter 92 Custom og reten av kirkekoret i dette. Er altfor dyrt for en stakkars 316 med liten motor og uten utsyr som skinn ineriør ..personlig så ville jeg gått for en 320. mye mer bil for pengene, litt dyrere forsikring, men det du har igjenn for en slik bil i forhold til en 316 kan ikke sammenlignes + at et eventuelt videresalg blir lettere Er ikke mange som kjøper slike biler til den prisen. rett og slett fordi du får en bedre bil til omentrent samme pris.Så om du har det så travelt med å kjøpe en bil at du kjøper en 316 til 75-80000, så blir du garanter å angre senere + at du kommer til å tape mye penger på å selge den. Har kjørt noen 316 og gassresponsen er rett å slett deprimerende. og forbikjøringer blir jo nesten livsfarlige pga lite effekt fra motor.. Jeg ville aldri brukt så mye penger på en slik bil pga at det rett og slett er å kaste dem ut gjennom vinduet..da kan man heller vurdere andre bilmerker. men det er jo du som skal kjøpe bil, så du gjør jo det du selv vil..men det er jo ganske mange her inne som sier det samme Word of advice... Jeg har kjørt bilen 25 mil nå, den går dårlig. Så det er ikkeno vits å gi "bånn gass" hele tia fordi det er gøy.. Slik det er lett å gjøre med sprekere biler.. Da sparer man bensin, bøter og evt. lappen! Forbikjøringer er ikkeno problem hvis man bremser ned og tar fart Det meste handler om å bli kjent med bilen.. Hadde det vært en strøken 320 i nærområdet som hadde gått 120'km 95-96-97 modell til under 100tusen hadde jeg kjøpt den på stedet! Uansett, slutt å stresse, det tjener du nok på i lengden. Det er vel også verdt å reise et lite stykke, men få en bedre bil? Hvor er garantien for at bilen er i tipptoppstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 for å si det enkelt så kan man få mye bil for den prislappen, og jeg mener ikke at 316 er en dårlig bil, for det er jo en BMW men jeg syns den bilen der er veeeldig overpriset. og du kan finne mye annet som faktisk er bedre enn den hvis du slapper av litt..er kjedelig å tape 20 tusen på en bruktbil i det du skriver under på papirene..så det jeg tror vi alle mener er at du må tenke deg nøye om før du kjøper en slik bil til så mye penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvor er garantien for at bilen er i tipptoppstand? Ingen steder. Noen ganger blir det bomtur Ikke heng deg for mye opp i kilometerstand. Min var rullet 88.000 når jeg kjøpte den, nå er den på "feil" side av 130.000, men den er jo betrakelig bedre å kjøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvor er garantien for at bilen er i tipptoppstand? Ingen steder. Noen ganger blir det bomtur Ikke heng deg for mye opp i kilometerstand. Min var rullet 88.000 når jeg kjøpte den, nå er den på "feil" side av 130.000, men den er jo betrakelig bedre å kjøre nå Okei Det jeg henger meg opp i er at jeg ikke skal ha bilen så lenge, skal kjøpe leilighet til neste år.. Og da kan det hende jeg må selge bilen.. Og km stand skremmer mange, inkl. meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Det er poeng derimot. Hvis du skal selge rimelig fort tror jeg nok at jeg hadde vurdert noe annet og billigere. E36 er vel ikke akkurat lettsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=945528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg kan garantere deg at om du skal selge bilen om et å så kommer du få slite mye for å få igjenn mye av pengene..da må du nok belage deg på et verditap på vertfall 20k..det vi lgjenn si at du må belage deg på å få 55-60k for bilen da.En 320 f.eks holder seg mye bedre i verdi selvom den er gått mye lengre pga etterspørsel, etterspørselen for 316 er ikke spesielt høy, det viser flere undersøkelser + at du ser at det florerer av dem på autodb.no og finn.no. Er som sakt kjøpers-marked nå for tiden, så du kan finne mye rart som er bedre enn akkurat den bilen for 80000,- b.l.a en 320 eller en nyere 318! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå