henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Har du sjekket bilen grundig? hvis du ikke har handlet bil før eller har mye greie på bil, så burde ta med en som virkelig har greie på detta og sjekke bilen først. evt naf test også! har litt teknisk peil, men har ikke handlet bil før. naf test foreligger alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 har hvite blinkere til deg foran og på siden (de små til 97-98 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ta deg litt tid når du skal kjøpe bil.. kikka vel rundt 7-8 måneder før det ble de kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Ta deg litt tid når du skal kjøpe bil.. kikka vel rundt 7-8 måneder før det ble de kjøp.. Jeg tror jeg har klart å roe meg ned nå Planen var egentlig å kjøpe bil i april/mai, men jeg klarer nesten ikke å vente.. Men når den tid kommer ser jeg kanskje at jeg har spart så mye penger at jeg skal kjøpe leilighet istedenfor, men den tid den sorg! En ting er iværtfall sikkert, jeg skal ha BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Klarer du å "dumpe" den med 1.6 som du har sett på og lånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Klarer du å "dumpe" den med 1.6 som du har sett på og lånt da? Ja, håper det Selvom den klarte å breie på asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Klarer du å "dumpe" den med 1.6 som du har sett på og lånt da? Ja, håper det Selvom den klarte å breie på asfalt hehe..tviler på at det var på tørr og varm asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Klarer du å "dumpe" den med 1.6 som du har sett på og lånt da? Ja, håper det Selvom den klarte å breie på asfalt hehe..tviler på at det var på tørr og varm asfalt tørr og kald, 40-50 km/t, slang brått på rattet.. var iværtfall 5 meter sladd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarege Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 205/65r15 er feil dim på dekkene skal du ha 15 " må du kjøre på 195/65r15 eller 205/60r15 har du 65 profil på 205 dekk blir dette for høyt, spideometeret blir feil. har du tengt og senke bilen skal det gå greit men du burde ta en 4 hjuls kontroll for som regel forandrer du på hjulvinklene. så du risikerer at den sliter skjeft på dekkene, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Kanskje jeg også burde ta en 4-hjulskontroll også da? Har satt på 235/40-18 dekk på min E36. Hvis jeg tar den "frivillig", dvs setter den på en slik kontroll, kan de som tar sjekken (hvem, forresten?) fortelle vegvesnet om resultatet? F.eks at noe subber, etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kanskje jeg også burde ta en 4-hjulskontroll også da? Har satt på 235/40-18 dekk på min E36. Hvis jeg tar den "frivillig", dvs setter den på en slik kontroll, kan de som tar sjekken (hvem, forresten?) fortelle vegvesnet om resultatet? F.eks at noe subber, etc etc. Hvis det er eu kontroll kan du få ikke godkjent å må komme tilbake med riktig størrelse tror jeg.. 4hjulskontroll er nok ikke no problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 316 er en helt ok by bil, skal du langt må du gire deg halvt ihjel... Sørg for å få ALT fikset før du legger ut noe penger!!! mange drittsekker der ute! det at bilen er lavere bak høres pussig ut, med mindre det står noe godlyd baki der... (noe jeg tviler på her) bmw har en tendens til å helle ned på fronten i original konfigurasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 316 er en helt ok by bil, skal du langt må du gire deg halvt ihjel... Sørg for å få ALT fikset før du legger ut noe penger!!! mange drittsekker der ute! det at bilen er lavere bak høres pussig ut, med mindre det står noe godlyd baki der... (noe jeg tviler på her) bmw har en tendens til å helle ned på fronten i original konfigurasjon... Merka det meg giringa, merka det i kneet etter 20 mil bykjøring Men jeg bøyer meg i støvet for power gutta her på forumet, å sier herved at jeg ikke skal kjøpe en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Denne ser meget bra ut... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 239&page=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 bmw har en tendens til å helle ned på fronten i original konfigurasjon... øh? alle E36 er er ca 2cm høyere i hjulbuene foran enn bak (i Orginal tilstand)..står du på litt avstand så ser det ut som om den "steiler"..ble fortalt engan hvorfor det er slik, men husker det ikke nå i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå