Gå til innhold

Småtøff Compact

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurderer faktisk og kjøpe denne. veit den er litt motorsvak, men hvordan er evt gjensalgsverdien om for eks 1 år på denne sånn ca?

Hvilken denne?

Og ang Compact og Coupe.. Har hatt Coupe, er litt lei all coupene, derfor en compact denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir da skuffet hvis jeg ikke tar en std compact(m3) med e30`n ja.Hvis den ikke klarer det,så har jeg gjort for dårlig jobb som bilbygger.

Standard Compact(m3)...hva mener du med det? Det er ikke noe som heter standard compact(m3). Ingen av de motorsterke compactene her er standard, og jeg vil tro jeg skal kjøre fra den e30'n din. Jeg møter gjerne tidlig opp til våren i Elverum for å kjører fra deg...enten på Våler banen eller på veien. Med H&R understell, bur og R dekk så skal jeg like å se E30'n din passere meg. 3.6 M5 kompressor eller ikke....tror nok du blir skuffet av deg selv som bilbygger da ja. (haha...nå har jeg tent et bål tenker jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir da skuffet hvis jeg ikke tar en std compact(m3) med e30`n ja.Hvis den ikke klarer det,så har jeg gjort for dårlig jobb som bilbygger.

Standard Compact(m3)...hva mener du med det? Det er ikke noe som heter standard compact(m3). Ingen av de motorsterke compactene her er standard, og jeg vil tro jeg skal kjøre fra den e30'n din. Jeg møter gjerne tidlig opp til våren i Elverum for å kjører fra deg...enten på Våler banen eller på veien. Med H&R understell, bur og R dekk så skal jeg like å se E30'n din passere meg. 3.6 M5 kompressor eller ikke....tror nok du blir skuffet av deg selv som bilbygger da ja. (haha...nå har jeg tent et bål tenker jeg)

og bare for å legge mer bensin på bålet; jeg skal kjøre fra dere begge på våler med min orginale E30 M3! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compact er tøff. De to røde her på forumet er to VIRKELIG feite biler, den svarte er også i den klassen (men jeg liker bedre rødt :D )

For å helle enda mer bål på bensinen: Vi ses på Rudskogen, Våler og 'Ringen til neste år! Jeg tar med min E36 Compact (forkledd som E30), som veier enda mindre enn deres biler så får vi se :wink::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne forsiktig sammen med klasse 1 og 2 så kan du henge deg på meg. :wink:

Brum brum...

Er det lov a? Regner med jeg må kjøre i klasse 4? Men igjen er det vel ikke kreftene det står på, men sjåføren, så da sliter jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting i veien for å kjøre sammen med klasse 1 og 2 selv om du har en motorsterk bil. Når du føler at det begynner å gå greit unna er det bare å stille seg i køen til klasse 3 og 4.

Kommer du på Rudskogen til neste år da Frode?

Det vet jeg ikke ennå. Pleier å planlegge slike turer i uken før. :)

Har ikke kjørt på Rudskogen før så det er absolut noe jeg kunne tenke meg å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...