cc300 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Bra diskusjon dette. Compact gjengen burde rotte seg sammen på Rudskogen til våren og yppe bråk med dem som ikke har skjønt at compacten er kul fordi den er annerledes. Valget var ikke vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Blir da skuffet hvis jeg ikke tar en std compact(m3) med e30`n ja.Hvis den ikke klarer det,så har jeg gjort for dårlig jobb som bilbygger. Standard Compact(m3)...hva mener du med det? Det er ikke noe som heter standard compact(m3). Ingen av de motorsterke compactene her er standard, og jeg vil tro jeg skal kjøre fra den e30'n din. Jeg møter gjerne tidlig opp til våren i Elverum for å kjører fra deg...enten på Våler banen eller på veien. Med H&R understell, bur og R dekk så skal jeg like å se E30'n din passere meg. 3.6 M5 kompressor eller ikke....tror nok du blir skuffet av deg selv som bilbygger da ja. (haha...nå har jeg tent et bål tenker jeg) Fælt så tøffe folk er på internett når de sitter hjemme med briller og kviser med en liten honda civic, nei ehh compact mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Blir da skuffet hvis jeg ikke tar en std compact(m3) med e30`n ja.Hvis den ikke klarer det,så har jeg gjort for dårlig jobb som bilbygger. Standard Compact(m3)...hva mener du med det? Det er ikke noe som heter standard compact(m3). Ingen av de motorsterke compactene her er standard, og jeg vil tro jeg skal kjøre fra den e30'n din. Jeg møter gjerne tidlig opp til våren i Elverum for å kjører fra deg...enten på Våler banen eller på veien. Med H&R understell, bur og R dekk så skal jeg like å se E30'n din passere meg. 3.6 M5 kompressor eller ikke....tror nok du blir skuffet av deg selv som bilbygger da ja. (haha...nå har jeg tent et bål tenker jeg) Fælt så tøffe folk er på internett når de sitter hjemme med briller og kviser med en liten honda civic, nei ehh compact mener jeg Er ikke bare tøff bak pc skjermen jeg Patrick...det vet vel du som alltid må ligge bak meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 HeHe! Jeg og synes det er mye tøyseprat her, men jeg liker å tenne bål Noen ganger blir det skogbrann, og da er det god underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Men jeg kjører Compact med "kjipeste" motor... Er det du som kjører en sølv en med noe schnitzer-merker på? Lå litt bak, vedsiden og foran en slik i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Nope, min er "clean" enda.. M3 fangeren ligger å venter på sommeren.. eneste er aneleyes som ikke er std på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er ingenting i veien for å kjøre sammen med klasse 1 og 2 selv om du har en motorsterk bil. Når du føler at det begynner å gå greit unna er det bare å stille seg i køen til klasse 3 og 4. Kommer du på Rudskogen til neste år da Frode? Det vet jeg ikke ennå. Pleier å planlegge slike turer i uken før. Har ikke kjørt på Rudskogen før så det er absolut noe jeg kunne tenke meg å prøve. Det er ikke noe regler på det nei.. Det høres bra. Da kan jeg ta klasse 1 og 2 på strekkene da. Da stiller vi litt likt på Rudskogen da, så det kan jo bli gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Blir da skuffet hvis jeg ikke tar en std compact(m3) med e30`n ja.Hvis den ikke klarer det,så har jeg gjort for dårlig jobb som bilbygger. Standard Compact(m3)...hva mener du med det? Det er ikke noe som heter standard compact(m3). Ingen av de motorsterke compactene her er standard, og jeg vil tro jeg skal kjøre fra den e30'n din. Jeg møter gjerne tidlig opp til våren i Elverum for å kjører fra deg...enten på Våler banen eller på veien. Med H&R understell, bur og R dekk så skal jeg like å se E30'n din passere meg. 3.6 M5 kompressor eller ikke....tror nok du blir skuffet av deg selv som bilbygger da ja. (haha...nå har jeg tent et bål tenker jeg) Fælt så tøffe folk er på internett når de sitter hjemme med briller og kviser med en liten honda civic, nei ehh compact mener jeg Er ikke bare tøff bak pc skjermen jeg Patrick...det vet vel du som alltid må ligge bak meg;) jaja skulle jo ha prøvd det ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Og hvilken klasse man havner i på banekjøring, er jo avhengig av hva man skriver på skjemaet. Hvilken motor man har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Det betyr ikke så mye lenger i og med at det ikke er noen konkurranser på treffene lenger. Klassene er til for å skille de raske bilene fra de som ikke henger fullt så godt med rundt banen. Hvilke klasser man vil kjøre sammen med bestemmer man selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Da kan jeg ta klasse 1 og 2 på strekkene da. Da tror jeg du irriterer på deg de kjappeste klasse 1 og 2 sjåførene i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Hehe, ja det kan jo hende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå