Gå til innhold

Passer felgene på en e36 på en e46 ?


Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

1: Neida, det er ikke skadelig. Det som er skadelig er plutselig rykk og napp, f.eks. "dumping av clutchen etc.

Kan være skadelig for førerkortet hvis politiet ser deg leke for mye da :)

2: Ja, den er ganske lik, kjøp Bentley sin verkstedmanual til E46 hvis du vil ha full kontroll over bilen (kan anbefales selv om du ikke skrur noe særlig selv)

3: Ja, ta den til BMW-spesialister (stenshagen, tronrud, autozentrum, arne gulbrandsen, alf lie etc) og få de til å se på den med tanke på rust og svekkelser i bakramma (gå inn på E46fanatics.com og søk på subframe så ser du hva jeg mener).

4: Skal du koble på en sub, så må du ha en høyttaler -> linje reduksjon og egen forsterker (eller aktiv sub) til den nye sub'n. Spillern sender ut balanserte signaler + noe andre greier jeg ikke husker i farta, så det er den enkleste måten å gjøre det på!

Takk for raskt svar ! Skal sende den til Bilsalongen i Skien. Skal be de se over hele bilen hvis de evt finner noe feil skal jeg ta det opp me selger. Jeg har vel rett på det ? Hvis de finner feil på motor eller drivverk?

Ang anlegget så har jeg kamerat som har en bmw 520ia med bmw buisness anlegg, kom på at han hadde koblet til en sub der så skal høre med han !

Husk at anlegget ikke er helt likt mellom 3 og 5 serien her. De balanserte utgangene lager MYE hodebry hvis du tror du kan tappe linjesignaler fra originalspillern..

Sjekk opp det med sub-frame. Det koster masse å fikse, men BMW tar det på garanti enda (goodwil), og sjekk for rust i falser på panser og bagasjelokk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...