Gå til innhold

Hjelp: Kvit perlemor lakk


DotTk
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp å finne bilder av biler med kvit perlomor lakk.

Vurdere å lakke bilen i den farger. Hører både att det er fint og att bilen kan se skitten ut med den fargen.

Det stemmer det, hvit er en kødden farge og holde ren.

Og hvit perlemor er ikke akkurat bedre ( da den har nyanser i seg )

Tror nesten ikke bilder vil hjelpe deg noe særlig. Dette er no du bør se med forran deg og studere nærme. ikke på et bilde. Den må rett og slett oppleves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hvit perlemor er ikke så lett å få frem på bilde.

Tenkte jeg skulle ta ett bilde av en nylakkert Omega som står her jeg jobber. Men det skal noe til å få det frem på et bilde. Hvertfall på denne årstiden, og med bare drittvær.

Til info: Bilen bruker å stå utenfor Bussbygg på Hovdenakken, like ved hovedveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motorsykkel ble relakkert i hvit perlemor i forbindelse med totaloverhaling sist vinter. Den var også i hvit perlemor tidligere, men det ble en markant forskjell på de to nyansene. Nå er den litt dypere/gullaktig i fargen.

Se slutten av bildesekvens her, fra monteringen:

http://foto.vg.no/show_album.php?aid=588622

Her er av bakfelgen:

http://foto.vg.no/show_image.php?bid=19824616

Felger, tank, kåpe inneholder hvit perlemor. En fantastisk farge! Men ikke den fargen man burde velge om man har til vane å kjøre med skitten bil. Å lakkere en hel bil med fargen kan bli litt mye. Kan hende lister eller en stripe i en annen farge vil nøytralisere noe. Det er en tung farge - om man kan kalle det for det. (Hvit er jo ikke definert som farge en gang.) ;)

PS. Automote sto for relakkering av motorsykkelen! Takk til Øyvind som virkelig sto på de siste dagene i vår, tross problemer med lakkboksen!

Motorsykkelen ble lakkert i originalutførelse, da denne motorsykkelen er en uhyre sjelden utgave. Kun 500 ble bygd i sin tid, hvorav det pr. i dag faktisk finnes 2 stk. i Norge. Decaler ble reprodusert av Moltubakk Skilt & Reklame, da originale decaler ikke var å oppdrive lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger, tank, kåpe inneholder hvit perlemor. En fantastisk farge! Men ikke den fargen man burde velge om man har til vane å kjøre med skitten bil. Å lakkere en hel bil med fargen kan bli litt mye. Kan hende lister eller en stripe i en annen farge vil nøytralisere noe. Det er en tung farge - om man kan kalle det for det. (Hvit er jo ikke definert som farge en gang.) ;)

Svarte lister kanskje?

Hadde vært moro å gjøre noe slikt, men tror den gamle haugen min får duge som den er (utvendig) en stund til. Planen var jo at det bare skulle være en stundentbil som skulle vare ut studietiden (1,5 år igjen), men nå blir den jammen meg 535..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trotto:

sinnsykt fin sykkel du har! morsomt att noen tar vare på gamle saker! :D

Tusen takk!

Når kom egentlig Suzuki GSXR 750 RK...1998...eller ?

Jepp...du har absolut noen fine fremkomstmidler... :D Alpina´en er uten tvil den mest sofistikerte, men personlig er jeg svak for en velholdt W124 300TE...fantastisk fine bruksbiler... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...