aakarol Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Pris på m5 fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Bakrutesenkeren da? har fortsatt ikke mottatt noe! dårlige greier! Har dsv ikke dataen min her, så jeg kan ikke kontakte leverandøren. Må jobbe og flytte og har ikke noe bil (kræsja). Er det så mye skader på senkeren da? M5 fronten som jeg sendte kom jo i retur uten noe skader, så det er ganske rart at bakrutesenkeren er skadet så mye. Må jo gå ann å reparere, er jo glassfiber det alt kan repareres! men j**** irriterende å betale for noe som er ødelagt når du får det, så må eg i tillegg begynne å plastre for å få det helt igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Trenger pris på M5 fronten ja!!! Er det inkl tåkelys? og alt som trengs for montering?g Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Du jobber å flytter..kræsja bilen å du kan ikke ringe levrandøren,mistet mobilen også eller..kanskje ikke lurt å drive å selge heller da...Å hadde du syns det hadde vert moro å kjøpt en del også fått den ødelakt frem sorry måtte bare skrive det,ikke ute etter å ødelege salgs tråden,men ble bare litt irritert..føler med han som fikk den ødelakte delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Bakrutesenkeren da? har fortsatt ikke mottatt noe! dårlige greier! Har dsv ikke dataen min her, så jeg kan ikke kontakte leverandøren. Må jobbe og flytte og har ikke noe bil (kræsja). Er det så mye skader på senkeren da? M5 fronten som jeg sendte kom jo i retur uten noe skader, så det er ganske rart at bakrutesenkeren er skadet så mye. Må jo gå ann å reparere, er jo glassfiber det alt kan repareres! men j**** irriterende å betale for noe som er ødelagt når du får det, så må eg i tillegg begynne å plastre for å få det helt igjenn! Send senkeren i retur da, så får jeg sende en ny en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 vet ikke helt om eg tar sjangsen på det! reparerer den heller, enn å sende den fra meg å sitte igjenn med ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 s2c, har du fortsatt bakfanger til BMW E30 ?? 2000inkl frakt solgt til meg evt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå