oddis Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei, Jeg har nå bestemt meg for å investere i en skikkelig racingstol, type bøtte. De jeg har sett på er Spaco Evo, må vel helst ha XL jeg, er litt brei, hehe Det andre alternativet er OMP stoler fra pedersens racing. Jeg sendte de en mail og de sa at OMP stolene generelt var store. Info: EVO XL Exstra,exstra bred Vnr.: spa-00856 Vekt: 8,2 kg Finnes i fargene Rød - Blå - Sort Kr. 4.790,- inkl. mva (Hentet fra Gundersenmotorsport.no) Det andre alternativet: OMP Extra Stålrørstol. Ekstra stor Kr 3.230,- (hentet fra pedersens-racing.no) Så jeg har et par spørsmål: - Noen som har erfaringer med noen av disse ? Sparco setet SER ut som det er bedre å sitte i.. men dyrere. - Dette setet skal i E30'n, så man må vel tenke litt på at man ikke kjøper FOR bredt sete pga av girkassetunellen..? Hva mener dere? Er i sterk tvil jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Har Sparco EVO L i min M3. De er gode og sitte i. Bredden på "ørene" må du se til at passer for de går akkurat klar av dørene på mine stoler. Hvis de er bredere på XL, har du et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Du bør prøvesitte begge viss du er i tvil....Ikke kjøp eller bestill stoler uten att du har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Absolutt enig. Du MÅ prøvesitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 som FTE nevner, så bør du sjekke bredden på Evo XL. har også Evo 2 stoler i min bil, og de tar i dørsidene. hadde de vært 2 cm bredere, så er det ikke sikkert døra hadde gått igjen.. men de er kjempegode å sitte i, både til banekjøring og vanlig kjøring. anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ok Jeg regner med at bredden på kupeen i både M3 og vanlig 3 serie er like stor? Eneste argumentet for OMP stolen er vel egentlig prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Kupeen er lik ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå