Hakon Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 virker som risikoen for ulykke er vurderttil å være større i tunell en på åpen vei .. av en eller annen merkelig gurnn .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Og det var jo merkelig at de skulle få nevnt hvor mye hester BMW'n hadde. Den var jo ny innen media.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Tviler på han er så dum at han kjører uten førerkort,er uhellet ute og han kommer ut for en ulykke med store personskader el i værste fall død-da skal jeg love deg det er liten trøst å ha kr på bok. 2-6 år ubetinget for uaktsomt drap er lite kult,regresset er jo ikke noe spørsmål for han,men uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Er vel ingen som har sagt noko mot at han har ein M6 i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Men en med hans lommebok og bilinteresse burde jo hatt en M6, og ikke en M5... Er dere ikke enig? Han har hatt 645i før m5 en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 "- Sønnen min foreslo at jeg skulle kjøpe meg et månedskort på bussen. Men kanskje jeg må søke etter sjåfør nå, sier han."Vist han trenge sjåfør på M5-en sin, kan han berre ringe meg So kan du ringa meg så ska eg læra deg å køyre M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Var jo lengre å vente på M6 enn på M5.. Gadd vel ikke vente sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 M5 egner seg dårlig som sjåfør-bil pga SMG-kassen... jeg er HELT sikker på at den SMG-kassen er jerky og ekkel å kjøre i byen med... Da må du tro om igjen... På det mykeste auto-mode (Det finnes 11 kjøreprogram - 6 manuelle og 5 auto) er den problemfri i både by- og køkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 ...denne gutten har masse bilar...og masse peng, men køyre uten lappen det gjer han ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå