Gå til innhold

Sammenstøt med fortauskant... :(


BJ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jupp.. har kjøpt en god del deler fra gsbildeler.. veldig fornøyd med servicen der.

sist ting jeg kjøpte der va diff sperre til e30 caben min... sausa den på bilen, ny castrol ls olje også var d å kjøre varm motoren...

sperra funka ikke helt i beynnelsen.. men når jeg hadde kjørt noen dager uten å spinne lr noe slikt.. så måtte jeg seff teste en siste gang før vinterlagring.. å da funka den perfekt... kobla i begge redninger. men i mellomtiden hadde jeg snakket med gs, å dei sa at viss den ikke kobla. skulle jeg sende den inn igjen, så skulle dei skimse/stramme opp diffen om den ikke va helt 100%, uten noen kostnader for meg seff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si det var e30 jeg har, 90modell.

Men som jeg sa så kjente jeg litt svidd lukt etterpå når jeg slo av motren, viss noe har "sjedd" hva kan det være da evt?

Det kan jo vere det at olja har spruta litt rundt når du har knust bunnpanna og fått litt olje opp på motoren, og det lukter ikkje akkurat godt..

Men det kan i verste fall vere det at motoren har mista all olje, og at motoren har skjert seg.. men trur det er ganske liten sjangs for.. Men du kan jo ta den ned på eit verkstad og få dei til å undersøke det for deg... Det ville iallfall eg ha gjort... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500kr for ei bunnpanne er billig hvis den ikke lekker. Pleier GS vær raske med å sende? Trenger bilen så skulle hatt ny så fort så mulig. Kjøper heller til 1000kr sjå OS viss det går en uke å få fra GS liksom. Noen som har bestilt fra GS i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg knuste bunnpanna på ein M30 motor... Vart så stort hull at ein kunne få heile knyttneven inni... Hørte berre PANG, så tok eg og lukeparkerte fordi eg skulle sjekke ka det var... Gjekk vel 30 - 60 sekund før eg hadde parkert, men motoren var like fin etterpå...

Ringte litt rundt og den billigeste bunnpanna kosta 2800 + mva ny... Så ringte eg GS eller OS bildeler... De skulle ha 2800 + mva de og... Så spurte eg om de hadde en brukt eller nåke sånt... Joda, han skulle sjekke, men då skulle han plutselig ha 2800 + mva for den brukte og 3500 + mva for den nye...

Men så tok eg kontakt med Motor Technik AS... Han skulle skaffe ei til 916 kr INKLUDERT MOMS... Da var den brukt med ny pakning... Skulle få den iløpet av ei veke... Han skaffa den, sendte den med eigong i postoppkrav og 5 dager etterpå hadde eg bunnpanna.... litt i underkant av 1500kr for bunnpanne, pakning, oljefilter, frakt og postoppkrav.. BILLIG...

MOTOR TECHNIK AS; 35 59 88 85

Nokon som veit korfor det er så ufattelig vanskelig å skaffe bunnpanne til M30 motor og kvifor er det så mykje dyrare??? Det fins vel ein del M30 motorer på markedet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...