bmwdude_1 Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Var forsiktig utfor veien jeg også igår:) Kom opp en ganske bratt bakke på blankisen... Ikke strødd.....kom litt opp i bakken så seilte jeg nedover igjen å traff snøskavelen...men ødela ikke no! Nærmeste "utforkjøring "jeg har vert!
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Fytti faen !!! Jeg har ikke noe i mot at folk trår på gassen på bra vei ( 4 felt og rett fram) men jeg skjønner jo jævlig godt hvorfor bmw er så dyrt og forsikre !! *banne* !!!!! Idiot kjøring er grun nr1 !
hartvix Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Kjørte fra Trondheim til Sogn i går, en 11-timers tur. Det var shit-glatt og selv om det kun gikk i 60-70 km/t hele veien opplevde jeg både å nesten kjøre inni en bil som bremset i nedoverbakke og få en skikkelig sleng midt i en slak sving. Med andre ord: Ta det rolig på vinterføre! Du vet faktisk aldri hvor grensen går i en sving eller når du er nødt til å stoppe.
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Kjørte fra Trondheim til Sogn i går, en 11-timers tur. Det var shit-glatt og selv om det kun gikk i 60-70 km/t hele veien opplevde jeg både å nesten kjøre inni en bil som bremset i nedoverbakke og få en skikkelig sleng midt i en slak sving.Med andre ord: Ta det rolig på vinterføre! Du vet faktisk aldri hvor grensen går i en sving eller når du er nødt til å stoppe. Helt ening der !!! Er ikke noe som er mer surt en og skade/drepe noe pga man er ufrsvarlig. Hold lav fart og goooooood avstand er trikkset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå