bmwdude_1 Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Var forsiktig utfor veien jeg også igår:) Kom opp en ganske bratt bakke på blankisen... Ikke strødd.....kom litt opp i bakken så seilte jeg nedover igjen å traff snøskavelen...men ødela ikke no! Nærmeste "utforkjøring "jeg har vert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 70-80 km/t på p-plass ja...luringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Fytti faen !!! Jeg har ikke noe i mot at folk trår på gassen på bra vei ( 4 felt og rett fram) men jeg skjønner jo jævlig godt hvorfor bmw er så dyrt og forsikre !! *banne* !!!!! Idiot kjøring er grun nr1 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kjørte fra Trondheim til Sogn i går, en 11-timers tur. Det var shit-glatt og selv om det kun gikk i 60-70 km/t hele veien opplevde jeg både å nesten kjøre inni en bil som bremset i nedoverbakke og få en skikkelig sleng midt i en slak sving. Med andre ord: Ta det rolig på vinterføre! Du vet faktisk aldri hvor grensen går i en sving eller når du er nødt til å stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kjørte fra Trondheim til Sogn i går, en 11-timers tur. Det var shit-glatt og selv om det kun gikk i 60-70 km/t hele veien opplevde jeg både å nesten kjøre inni en bil som bremset i nedoverbakke og få en skikkelig sleng midt i en slak sving.Med andre ord: Ta det rolig på vinterføre! Du vet faktisk aldri hvor grensen går i en sving eller når du er nødt til å stoppe. Helt ening der !!! Er ikke noe som er mer surt en og skade/drepe noe pga man er ufrsvarlig. Hold lav fart og goooooood avstand er trikkset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå