Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe. Senk kommer i løpet av vinteren. Hørt det før for og si det sånn. Er m-tech understell, så veit ikke hvor mye den er senka. Hørt at det er mellom 20-30 en plass. Rett meg hvis jeg tar feil.

Skrevet
Hehe. Senk kommer i løpet av vinteren. Hørt det før for og si det sånn. Er m-tech understell, så veit ikke hvor mye den er senka. Hørt at det er mellom 20-30 en plass. Rett meg hvis jeg tar feil.

Absolut en fin bil...original M-Tech senker forøvrig ca. 15 mm... :D

Skrevet
Da veit jeg det. kjekt å vite. Prøvd og finne det ut en stund. Takker for tilbakemeldinger.

OK..., men det viktige er etter min mening å vite hvorfor hverken BMW eller Alpina senker mer enn 15 mm... :wink:

Skrevet

Nydelig bil du har :) Med den fangeren du har som faktisk bygger ganske langt ned, så ville jeg revurdert senkeplanene dine med mindre du vil begynne som veiskrape :wink:

Bedre å ha den litt høy foran sånn at du kommer fram overalt. Hvis du da ikke kun kjører på asfalt og det er flatt overalt.

Skrevet

Veldig fine Front-lys... så skikkelig pent ut... sett mye humbug-e36-lys fra helvete .. dette var definitivt noe av det bedre ... jævla bra saker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...