Johnny86 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Her er altså min bil: Dere kan lese alt om hva jeg har gjort så langt her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=79563 Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Pent ekseplar d der ja! Men mangler litt senk foran synes nå jeg da. Senket 40/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe. Senk kommer i løpet av vinteren. Hørt det før for og si det sånn. Er m-tech understell, så veit ikke hvor mye den er senka. Hørt at det er mellom 20-30 en plass. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe. Senk kommer i løpet av vinteren. Hørt det før for og si det sånn. Er m-tech understell, så veit ikke hvor mye den er senka. Hørt at det er mellom 20-30 en plass. Rett meg hvis jeg tar feil. Absolut en fin bil...original M-Tech senker forøvrig ca. 15 mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Da veit jeg det. kjekt å vite. Prøvd og finne det ut en stund. Takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Pen bil det der ja få tak i ett 60/40 senke sett med dempere så blir senkinga bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Da veit jeg det. kjekt å vite. Prøvd og finne det ut en stund. Takker for tilbakemeldinger. OK..., men det viktige er etter min mening å vite hvorfor hverken BMW eller Alpina senker mer enn 15 mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 litt for høy foran kansje. men ellers bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Pen bil! Hva er den leppa på siste bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er ingen leppe. Er gamle fangeren. Den tapte mot en grøft nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Nydelig bil du har Med den fangeren du har som faktisk bygger ganske langt ned, så ville jeg revurdert senkeplanene dine med mindre du vil begynne som veiskrape Bedre å ha den litt høy foran sånn at du kommer fram overalt. Hvis du da ikke kun kjører på asfalt og det er flatt overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Pen bil det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Veldig fine Front-lys... så skikkelig pent ut... sett mye humbug-e36-lys fra helvete .. dette var definitivt noe av det bedre ... jævla bra saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Pen BMW dette ja, liker de hovedlyktene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er M3-Fangeren som står på nå. Riegeren gikk i stykker gitt. Tusen takk for positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå