Aama_Racing Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 d va no faen kor nøye alt ska vare da!! ness da, ekkje nøye ma nokka fett prosjekt foresten!! drømmer om en syk e28 jeg og, men er ikke så lett å finne til grei penge
///MikkeBMW Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Skrevet Januar 5, 2006 kae, noke nytt eller? Nei skjer lite farr=) Du da? må ha nye bakaksling no=)?
David Skrevet Januar 5, 2006 Skrevet Januar 5, 2006 Okå.. Ja, d skal ikkje vere enkelt du må legge ut bilde ta bilen me borbet felgane..
dunderdo Skrevet Januar 6, 2006 Skrevet Januar 6, 2006 ja d må du goppen. Skal hente m20b25 me snurre i dag. Det blir gøy
///MikkeBMW Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Skrevet Januar 6, 2006 ja ska jær det men ekje so tøft me ne isa bil akkorat Det blir vell bra ja=) kankje du sende litt bilde da? mikael.85@hotmail.com
///MikkeBMW Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Skrevet Januar 10, 2006 lite som skjer for tia men idag la vi opp bremse/bensin rør: to blås=) Hjulbrønn borte vekk. Kommer forhåpentligvis til å skje litt meir snart, bilen skal lakkes opp ijenn pga mykje støv å sandblåsingssand i lakken..
David Skrevet Januar 10, 2006 Skrevet Januar 10, 2006 ser no bra ut ditte! ka tid dei skal lakke den da? ellers nåke nytt på bilfronten
///MikkeBMW Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Skrevet Januar 15, 2006 Her kommer ei liste over ka som er jort med bilen hittil:) dette er kjøpt nytt: poleritan foringer i travers, bærearmer og kasterstag. alu motorfese og girkassetravers. nye hjulager, bremseskjold, handbrekkband,og handbrekkvaier. kasterstag og bærearmer i forstilling er nytt+ alle kuler i forstilling. nytt 25mm stabbstag framme frå m5. nye hundebein. nye bilstein sprint dempere og ap senkefjører. nye tårnlager. schmiedman stabbstag i motorrom nye rondell58. 10"og 8,5"*17 sikkert glemt en del.. understell ble plukket fulstendig fra verandre, sandblåst og pulverlakkert. karosseriet ble grundig rengjort under, og tectylert. det som var av rust har nå blitt sveist og karosseriet er nå lakkert. videre planer: bilen skal nå settest sammen igjen, og gjørest bort i mot ferdig før eg begynder på motor. har ikke helt bestemt meg for hvor mye som skal gjørest med den enda, men det for eg ta etter kvart. hadde vert ok med 400-500hk på hjula
Øyvind L. Skrevet Januar 15, 2006 Skrevet Januar 15, 2006 Du bør også kjøpe diff lokk ifra en Z3 MCoupe 3,2L. Den har større kjøleribbe og stivere foring.
Bimmerlars Skrevet Januar 16, 2006 Skrevet Januar 16, 2006 Fint å se at du går grundig til verks! Denne blir nok strøken
///MikkeBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 Her kommer litt bilder av den grønne=) Tenkte eg skulle få plass til luftfilter men det balla selvfølgeli på seg=) So her har eg begynt å tilpasse trykkrør for å flytte ic`en forran radiatoren (pga eit budsjett som ikkje ligna grisen må eg bruke den originale) Eksos og trykkrør.. og en stol=)
David Skrevet Januar 18, 2006 Skrevet Januar 18, 2006 går nå litt frammover ser ej! gunnar sei han he blitt rørlangar til dej, hehe.. blir du ferdi til helga da?
///MikkeBMW Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Skrevet Januar 18, 2006 går nå litt frammover ser ej! gunnar sei han he blitt rørlangar til dej, hehe.. blir du ferdi til helga da? Nja, gunnar skaffa=) nei det blir eg nok ikkje. bilen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå