Gå til innhold

Hjulet tar borti ved fullt rattomslag.

320it
 Share

Anbefalte innlegg

Samme problemet her gitt. Er visst vanlig på E36 det der.

Å ikke svinge fullt er en dårlig løsning for du vet aldri når du er i nærheten av å svinge fyllt så er ett pes å passe på det der hele tiden..

Problemet er at lakken forsvinner og rust oppstår.

Noen som vet hvor man får tak i sånn rattutslagsbegrenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, blir på samme måte som å vite når clutch tar, når bremsen tar, når du kommer osv... Men ikke alle som er like trent der da. :lol:

Jeje... men når den har tatt borti en gang må du lakke over der lakken har blitt slitt bort så er dritt hvis man svinger litt for mye. Kan jo ikke sammenligne dette med clutch og brems. Hvis du står stille f eks er det helt umulig å vite hvor mye hjulene svinger.

Takk skal du ha E9.

Jeg har helt orginale BMW felger. Det som er det merkelige. Dekkene er til og med smalere enn det felgene ble levert med.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&hl=35

Noen som har ett bilde av denne delen eller vet hvordan den fungerer eller skal monteres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok med innpresset å gjøre Jonte.

Men er godt mulig at de har subbet og lakken er slitt bort uten at du har merket det.

Han som hadde bilen min før merket det aldri. Er ikke alle som er like pirkete som jeg er .

Hvordan er det med hullete veier og de hjulene der? Må vel rette ut felgene til våren eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke problemer med dette på vinterdekkene mine (185/60-15), men på sommerfelgene som er 235/40-18 (ikke senket), så subber den ved fullt omslag. Vet ikke hva impresset på vinterfelgene er, men sommerfelgene er 38 ET.

Grunnen til at jeg ikke har senket, er pga dette problemet (subber foran) og at felgene subber bak også(:!:) (dette når noen sitter bak og det kommer en bitteliten asfaltoverlapping som får dekket til å bevege seg litt opp på fjæringen)

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...