320it Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Topic sier det meste. Synes det er litt rart at dekket tar borti, er 195/65/15 bilen er senket 40/40 hadde tenkt å kjøpe 18 toms til sommeren, men det er kanskje ikke plass? neon som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Kommer anpå inpresset på felgene det.. 18 går fint på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Mener det går ann å kjøpe rattutslagbegrenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 subber det til dere når dere ratter helt over? det er altså ingen problem med 18" fordi om den er senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 min tar borti med 15'' vinter og 18'' sommer, er jo ikke værre enn å ikke svinge fullt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Samme problemet her gitt. Er visst vanlig på E36 det der. Å ikke svinge fullt er en dårlig løsning for du vet aldri når du er i nærheten av å svinge fyllt så er ett pes å passe på det der hele tiden.. Problemet er at lakken forsvinner og rust oppstår. Noen som vet hvor man får tak i sånn rattutslagsbegrenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 tja, blir på samme måte som å vite når clutch tar, når bremsen tar, når du kommer osv... Men ikke alle som er like trent der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Hva slags felger er det dere har ? I min BMW felgkatalog anvises en såkalt styrevinkelstopp (delenr: 32111140479) til kr. 100,- sammen med enkelte felger hvis de skal monteres på E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 tja, blir på samme måte som å vite når clutch tar, når bremsen tar, når du kommer osv... Men ikke alle som er like trent der da. Jeje... men når den har tatt borti en gang må du lakke over der lakken har blitt slitt bort så er dritt hvis man svinger litt for mye. Kan jo ikke sammenligne dette med clutch og brems. Hvis du står stille f eks er det helt umulig å vite hvor mye hjulene svinger. Takk skal du ha E9. Jeg har helt orginale BMW felger. Det som er det merkelige. Dekkene er til og med smalere enn det felgene ble levert med. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&hl=35 Noen som har ett bilde av denne delen eller vet hvordan den fungerer eller skal monteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Hvis du står stille f eks er det helt umulig å vite hvor mye hjulene svinger. da er det enda lettere å unngå lakkskader. mitt ratt stopper når det er fullt utslag, litt tilbake så er det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Min med 225/40/18 piggfritt på 8x18 ET35 og 60mm senk trur jeg, har coilovere.. Ingen problemer hvertfall KJØR PÅ Til sommeren skal den skrues mer ned og 19" skal på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Har nok med innpresset å gjøre Jonte. Men er godt mulig at de har subbet og lakken er slitt bort uten at du har merket det. Han som hadde bilen min før merket det aldri. Er ikke alle som er like pirkete som jeg er . Hvordan er det med hullete veier og de hjulene der? Må vel rette ut felgene til våren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg har heller ikke problemer med dette på vinterdekkene mine (185/60-15), men på sommerfelgene som er 235/40-18 (ikke senket), så subber den ved fullt omslag. Vet ikke hva impresset på vinterfelgene er, men sommerfelgene er 38 ET. Grunnen til at jeg ikke har senket, er pga dette problemet (subber foran) og at felgene subber bak også() (dette når noen sitter bak og det kommer en bitteliten asfaltoverlapping som får dekket til å bevege seg litt opp på fjæringen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Min med 225/40/18 piggfritt på 8x18 ET35 og 60mm senk trur jeg, har coilovere.. Ingen problemer hvertfall KJØR PÅ Til sommeren skal den skrues mer ned og 19" skal på! Felga med bil på! denne får jeg vel pes for! synes 17" er mer enn nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå