Gå til innhold

M3 bredding E30


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det vet jeg ikke er vell bare å sende mail til dem å høre det. hvis ikke så er det bare å legg inn en ønskes kjøpt på kjøp og salg her. sikkert noen som har. yes det kit'et der så følger alt med. så hvis man gjør jobben sin så vill ikke folk se at det ikke er et org m3 karsosseri hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke er vell bare å sende mail til dem å høre det. hvis ikke så er det bare å legg inn en ønskes kjøpt på kjøp og salg her. sikkert noen som har. yes det kit'et der så følger alt med. så hvis man gjør jobben sin så vill ikke folk se at det ikke er et org m3 karsosseri hehe.

Tar en sender Koed en mail og hører jeg, kan ikke koste stort når man får ALT for ni lapper.. Så får jeg heller ta c-stolpe osv. når jeg får kjerra på veien og jeg føler for det :lol:

Takk for hjelpa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes men etter det jeg har hørt så skal det være et helvete å få det med c stolpene og bakluka til å bli bra hehe. men som sagt så vet jeg ikke bakrunnen på dem som har gjort jobben bare lest litt rundt på forum.

og trenger ikke takke er jo det vi har forumet til å hjelpe folk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes men etter det jeg har hørt så skal det være et helvete å få det med c stolpene og bakluka til å bli bra hehe. men som sagt så vet jeg ikke bakrunnen på dem som har gjort jobben bare lest litt rundt på forum.

og trenger ikke takke er jo det vi har forumet til å hjelpe folk,

Holder meg unna c-stolpen og bakluka inntil videre, hehe. Sendte dem en mail, så da får vi se hva detta havner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombygging fra vanlig E30 til M3 er bare teit. I vært fall hvis man ikke monterer C-stolpene og bagasje-luken. Er jo vesentlige deler på en M3 og sitter ikke der for utseendets skyld.

Men husk nå på at det er flere som bygger om for utseendes skyld.. Det er ikke alle M3-kopier som har M3 motor heller. Og så er det heller ikke alle M3er som har den sure 4eren heller, flere og flere går jo for større 6ere...

Dette viser jo bare igjen, at smaken er som baken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...